BSO, kinderopvangtoeslag?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door loetje, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Sinds deze week gaat Milan op donderdag en vrijdag naar de BSO. Dit is vrij plotseling besloten (mijn vader en moeder pasten eerst op, maar vanwege familie omstandigheden werd dat helaas te druk) en ik heb dus nog geen kinderopvangtoeslag aangevraagd. Nu wil ik dit dus zsm gaan doen en ik heb van de leidster van de bso een mooie uitdraai gehad met de opvanguren voor de rest van 2009. Nu kan ik dat netjes indienen bij de belastingdienst, geen probleem. Maarrrrrr.....hoe zit het dan met de uren van volgend jaar. Moet ik dan opnieuw aanvragen of gaat de vergoeding gewoon door en verrekenen zij dan later de uren die hij meer of minder in de opvang heeft gezeten? Ik krijg sowieso in 2010 weer een uren uitdraai (bso en vakantie opvang). Moet ik dan de uren voor een heel jaar opgeven en verrekend de belastingdienst dit dan naar termijnen per maand? Want volgens mij vragen zij naar uren per maand, terwijl dat variabel is ivm de vakantie periodes...

Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel, het is zo moeilijk uit te leggen zo..

Deel Deze Pagina