Ik ben benieuwd naar welke stadsfiets jij hebt. Ik ga mijn moederfiets (gazelle bloom) inruilen voor een stadsfiets (geen transportfiets). Er moet nog wel een zitje achterop. Dus ben wel nieuwsgierig. Voor de framemaat moet ik nog even gaan proeffietsen.
Ik heb de postcodeloterij fiets! Nog nooit zo'n fijne fiets gehad. Wel met een soort moederstuur en moederstandaard. 3 versnellingen en een achteruittraprem (waar ik wel even aan moest wennen) Ik heb mijn batavus met 32 versnellingen, handremmen en lichtgewicht frame weggedaan.
Ik heb ook een gazelle. De fijnste fiets die ik heb gehad. Zitje gaat gewoon op het frame, dus niet voor een moederfiets gegaan.
Ik heb een sparta amazone 4 life. moederfiets en stadsfiets in 1. deze kan je na de kids weer heel makkelijk terug laten bouwen naar een stadsfiets. nu staat mijn stuur bijvoorbeeld met een speciaal tussenstukje een stuk naar voren zodat ik ruimte heb tussen voorzitje en zadel. nu heb ik deze niet meer nodig en wordt mn stuur weer op de normale plek gezet. 7 versnellingen, verlengde bagagedrager voor combi zitje en fietstassen en ook deze kan er zo nodig afgehaald worden. verder een hele stevige fiets met vering in voorvork en zadel. wel
Ik heb nu een moederfiets, maar vind het nogal log en aangezien ik zoon alleen nog maar achterop kan vervoeren heeft het geen toegevoegde waarde meer. Met 2 kinderen op de fiets vond ik het wel heerlijk hoor. Ik zie veel Gazelles langskomen. Ook wel een beetje mijn favoriete merk.
Had eerst een moederfiets van Batavus. Nu een gezelle miss grace (met bagagedrager voor zitje). Veeeel fijner!