Het is alweer bijna valentijn! Maar nu ben ik wel benieuwd naar wie hieraan doen. En wat doe of geef je dan? Zelf wil ik ook wat doen maar ik weet eigenlijk nog niet wat ik moet doen.
Ik zag bij Action een leuk kaartje liggen en heb die meegenomen. Daar ga ik nog op schrijven hoeveel ik van mijn man hou en dat ik hem nooit kwijt wil. Maar een cadeautje ga ik verder niet kopen. Heb een paar dagen geleden nog spontaan een cadeautje aan hem gegeven. En dat is ook wat we afgesproken hebben: geen cadeautjes aan elkaar geven omdat het moet/ hoort maar spontaan. We doen ook niet aan verjaardagscadeautjes aan elkaar. (we zijn ook een dag na elkaar jarig).
Wij hebben afgesproken er niets aan te doen, maar ik stuur stiekem toch een kaartje. We wonen niet samen, dus stiekem vind ik dat wel leuk.
Wij doen er niks aan, valentijn is de dag van de geheime liefde en bij ons is die allang niet meer geheim
Niets, vind het veel leuker als mijn man me onverwachts met een bloemetje of zo verrast ipv verplicht op valentijnsdag
Ik ga voor manlief lekker breakfast on bed maken, lekker croissantje, jus persen. Hij brengt mij al 20 weken elke ochtend beschuitje op bed, en ben nog geen ochtend ziek geweest, dus t minste wat ik kan doen...
niks...... we zijn donderdag uit eten geweest en we gaan 21 maart trouwen dus en ik vind valentijn niks! het is zo verplicht...... vind het veel leuker om iets spontaan te krijgen....
Helemaal niks! Vind dat commerciële rotzooi... laten merken dat je van elkaar houdt moet gewoon altijd en niet alleen op 14februari. overigens vind ik het wel heel leuk als ze op school er iets aan doen. Vaak kan je dan een roos sturen naar iemand die je leuk vind. Hilarisch is dat De hele dag zijn die pubers zenuwachtig en elke keer als de klasdeur opengaat zie je gespannen koppies naar de deur kijken in de hoop dat er een roos voor ze bij is van die ene hunk!
ik heb een leuke kaart gekocht en doe er denk ik nog iets van chocolaatjes bij. Krijg denk ik niks. Vorig jaar heb ik er ook aan gedaan maar kreeg ook niets.
Wij doen nooit wat met valentijn. mede omdat ik 3 dagen erna jarig ben en ik liever dan iets leuks krijg dan op "de dag van de liefde"
Ik heb een kaart gekocht en die helemaal vol geschreven met tig redenen waarom ik zoveel van hem houd. Die leg ik morgenochtend op tafel. Verder gaan we lunchen en hebben we daarna de middag samen vrij, maar dat weet hij nog niet
In principe deon we niets..vind het maar commercieel. Maar zou het wel leuk vinden als m'n mannetje met bloemetjes ofzo komt hahah!