wat voor valentijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door hopelessinlove, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Het is alweer bijna valentijn!

Maar nu ben ik wel benieuwd naar wie hieraan doen. En wat doe of geef je dan? Zelf wil ik ook wat doen maar ik weet eigenlijk nog niet wat ik moet doen.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zag bij Action een leuk kaartje liggen en heb die meegenomen. Daar ga ik nog op schrijven hoeveel ik van mijn man hou en dat ik hem nooit kwijt wil. Maar een cadeautje ga ik verder niet kopen. Heb een paar dagen geleden nog spontaan een cadeautje aan hem gegeven. En dat is ook wat we afgesproken hebben: geen cadeautjes aan elkaar geven omdat het moet/ hoort maar spontaan. We doen ook niet aan verjaardagscadeautjes aan elkaar. (we zijn ook een dag na elkaar jarig).

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

een kaart met iets persoonlijks erop

4. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen er nooit zoveel mee, me vriend komt wel vaak tussendoor met onverwachtse verassingen aan

5. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wij hebben afgesproken er niets aan te doen, maar ik stuur stiekem toch een kaartje. We wonen niet samen, dus stiekem vind ik dat wel leuk.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij doen er niks aan, valentijn is de dag van de geheime liefde en bij ons is die allang niet meer geheim ;)

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Niets, vind het veel leuker als mijn man me onverwachts met een bloemetje of zo verrast ipv verplicht op valentijnsdag

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik ga voor manlief lekker breakfast on bed maken, lekker croissantje, jus persen. Hij brengt mij al 20 weken elke ochtend beschuitje op bed, en ben nog geen ochtend ziek geweest, dus t minste wat ik kan doen...

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik hoop dat buik baby er dan uit wil komen. Voor de rest doen we niet aan valentijn.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    niks......
    we zijn donderdag uit eten geweest en we gaan 21 maart trouwen dus
    en ik vind valentijn niks! het is zo verplicht......
    vind het veel leuker om iets spontaan te krijgen....

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Helemaal niks! Vind dat commerciële rotzooi... laten merken dat je van elkaar houdt moet gewoon altijd en niet alleen op 14februari.

overigens vind ik het wel heel leuk als ze op school er iets aan doen. Vaak kan je dan een roos sturen naar iemand die je leuk vind. Hilarisch is dat ;) De hele dag zijn die pubers zenuwachtig en elke keer als de klasdeur opengaat zie je gespannen koppies naar de deur kijken in de hoop dat er een roos voor ze bij is van die ene hunk! ;)

12. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik heb een leuke kaart gekocht en doe er denk ik nog iets van chocolaatjes bij. Krijg denk ik niks. Vorig jaar heb ik er ook aan gedaan maar kreeg ook niets.

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Wij doen nooit wat met valentijn. mede omdat ik 3 dagen erna jarig ben en ik liever dan iets leuks krijg dan op "de dag van de liefde";)

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb een kaart gekocht en die helemaal vol geschreven met tig redenen waarom ik zoveel van hem houd. Die leg ik morgenochtend op tafel.
    Verder gaan we lunchen en hebben we daarna de middag samen vrij, maar dat weet hij nog niet ;)

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hier gewoon een leuk kaartje gekocht. Vind valentijn zo ontzettend commercieel.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb er nooit wat aan gedaan eigenlijk...

Nu al helemaal niet, we zijn net uit elkaar.

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Niets, vind het ook nergens voor nodig. Commerciële onzin.

18. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Dit wordt morgen op zijn werk verstuurd (onze initialen van witte chocolade)

19. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wij gaan morgen om 14:00 uur in ondertrouw:D:D

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    In principe deon we niets..vind het maar commercieel. Maar zou het wel leuk vinden als m'n mannetje met bloemetjes ofzo komt hahah!

Deel Deze Pagina