Hier idd ook echt nooit. Ik heb alle track functies en dergelijk ook gewoon uitgezet. Zou het dat zijn?
Wij praten thuis veel over mijn keizersnede. ff met google geprobeerd of ik dat ook als zoekoptie krijg op google. Nee hoor, Keith Bakker . De volgende zoekresultaat: Keith Richards. In de hele lijst staat geen keizersnede.
Geen idee! Ik heb niets bewust aan- of uitgezet. Heb een aantal keer handboor tegen mijn telefoon geroepen, maar krijg nog steeds geen reclames daarover. Gaat daar wat tijd overheen? Moet ik het vaker zeggen?
Bij de privacy instellingen op je telefoon kun je veel dingen uitschakelen + je microfoon blokkeren. Misschien daarom?
Nou ik vind die serie echt ver gaan hoor! Ik geef ook nooit toestemming voor cookies, maar toch als ik weiger krijg ik ze....
Hahaha, ja precies! Waarom zou je moeilijk doen met een chip als iedereen vrijwliig een smartphone draagt... Bij advertenties heb ik het ook wel eens gehad. Toen waren we op zoek naar nieuwe tapijten en zonder dat ik er online naar had gezocht kreeg ik ineens allerlei advertenties over tapijten. Voelt niet goed. Ik ben dan ook juist geneigd om niet meer online naar tapijten te kijken, maar gewoon in brick and mortar winkels
Ik gebruik die assistant nooit, maar soms duikt ie wel ineens ongevraagd op. Misschien is dat dan de reden? Heb ik hem niet goed uitgeschakeld op m'n telefoon en luistert ie me nu stiekem af. Ik ga gelijk kijken of ik hem kan uitzetten! Het rare is dat ik het daarna nog een paar keer heb geprobeerd (liedje zingen voor ik de auto startte) en toen werkte het niet. Was het dan misschien toch toeval? Of is er een raar algoritme dat bepaald dat er soms wel iets met je info gedaan wordt en soms niet?
Hier ook een rare ervaring. Ik heb een opname app op mijn telefoon voor bepaalde gesprekken. Nu wou ik hem laatst opschonen en stonden er allemaal hele korte gesprekken bij van één bepaald nummer. Dat nummer heb ik 1 jaar geleden eens opgeslagen om contact op te nemen, omdat er een bestelling defect was. De gesprekken staat niet in m'n telefoonlijst alleen in de app en alleen dat nummer. Inmiddels op WhatsApp en telefoon zelf geblokkeerd
Ging gelijk eens kijken bij mn instellingen, want nooit zo bij stil gestaan wat er allemaal kan. Heb een hoop uitgeschakeld zullen we maar zeggen.
Ik heb dat allemaal uitgeschakeld. Ik heb wel gepersonaliseerde advertenties aan staan voor waar ik heb op gezocht of naar heb gekeken, maar microfoon machtiging staat uit. Moest 'm laatst wel bij WhatsApp toestaan, daar is het wel makkelijk met bellen
Ik had vanochtend ook iets heel raars. Ik belde mijn man, wordt opgenomen maar hoorde niks. Dus ik hing op en belde weer, meteen voicemail. Toen hij thuis was bleek dat hij de telefoon niet meehad en dat hij boven lag.. Wie nam er op dan?? En hij had ook helemaal geen gemiste gesprekken of een beantwoord gesprek. Echt heel raar.
Nu kijk, nav. dit topic van de week met m’n man besproken wat hier het onderwerp is. En wat zie ik net voorbij komen op FB…..