haihai, weet iemand hoe ik dit warm moet maken? er staat op zonder over/gril, de rietsuiker er gelijkmatig over strooien en dan een paar minuten laten karameliseren.. HOE DAN? dat staat er niet bij... ik heb niet zo'n brander liggen, waar die koks het mee doen. en er staat verder niks over een oven of gril. of karameliseert het al bij kamertemperatuur dus, wie helpt me uit de "brand"
Omgekeerd boven het gasfornuis houden? En dan zorgen dat je niet je handen brand of je pannenlappen in de fik vliegen!
Ik had laatst wel van die creme brulee bij mijn zus gegeten, die was niet van de Aldi, maar daar zat een zakje suiker bij die uit zichzelf carameliseerde als je het erover strooide.
nou het zit wel in een glazen schaaltje, en ik vind het zo raar dat er zo nadrukkelijk op staat zonder oven of gril! en dat ik na het suiker strooien enkele minuten moet wachten : misschien moet ik uri geller ook nog opzetten haha
Nou, ik wist ook niet dat het bestond, maar het werkte echt en snel, wij hadden het ook niet opgewarmd. Hoop dat het bij jou ook lukt zonder Uri's magische krachten !
nou, ik zet de oven voor de zekerheid maar aan, maar bijf het raar vinden dat er ook koud enzo opstaat ik strooi het er straks gewoon over en zie wel wat er gebeurd.
het duurt gewoon een paar minuten voor het karamelliseert, vandaar dat je moet wachten, en je eet het dus koud
hihi, dat zal niet nodig zijn het karameliseert uit zich zelf. Enigste dat je moet doen is ff afwachten en dan heerlijk smullen
nou het karameliseert dus uit zich zelf, haha, het is heel fijn poeder , dus niet echt 'suiker' uit een pot zeg maar. maar goed, het is een aanrader, erg lekker