pff tis denk ik omdat ik zo onzeker ben maar ik heb amper kwaaltjes .. buiten veel afscheiding en beetje pijn in mn boobs om dan.. ben nu 9 weken.. met 8 weken echo gehad en dat zag er allemaal goed uit hartje klopte enzo maar ben gewoon zo bamg dat t mis gaat heb nu over 2 weken een echo weer en hoop zo dat t hartje nog klopt !! verder heb ik er wel gewoon een goed gevoel over dat t goed komt zeg maar. maar ik denk dat alle vrouwen dat hebbem ook vrouwe. waar het bij mis is gegaan... en straks laat mijn gevoel me in de steek moest dit even kwijt .. herkent iemand mijn gevoel?
Hallo, Ik herken het, heeeel vervelend die onzekerheid. Zelf had ik ook weinig kwaaltjes, en heb mij tot zeker 17 weken onzeker gevoeld. Vanaf die tijd begon mijn buik te groeien en voelde ik de baby af en toe. Probeer je niet al te druk te maken en geniet van het zwanger zijn (hoe moeilijk dit soms ook is). Groetjess Rojin
thanks meis voor je reactie . jaa genieten is idd t enige wat ik kan doen en er gewoon vanuit gaan dat alles goed zi
Hier ook iemand die zat te wachten op de kwaaltjes zoals misselijkheid en overgeven. Deze kwamen niet en vond dat toch ook best eng. Ook ik had alleen last van hartstikke zere borsten en veel afscheiding. Achteraf ben ik er blij om geweest dat ik niet dagen lang misselijk ben geweest in het begin en heb moeten overgeven.
Meid, wees blij, ik heb in het begin veel buikpijn gehad en heb op dit moment alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kan bedenken. En toch kan het bij mij ook nog fout gaan hoor. Ik ben zaterdag ook 9 weken. Dus zeur niet
Wees blij dat je (bijna) nergens last van hebt! En het kan ook nog komen...Nog tijd genoeg. Mijn eerste kwaaltje (Ja ook gelijk de minste kwaal namelijk: misselijkheid & overgeven) kwam pas met 11 weken.
wees juist blij zo ik zo zeggen! Ik ben van week 4beginnen overgeven tot in het extreme ,hou amper iets binnen ,zelfs week ziekenhuis achter de rug . Ben sinds week 10thuis geschreven met bekkeninstabilliteit en rugklachten . Geniet nou maar gewoon van je zwangerschap
Pffff wat heerlijk om geen kwaaltjes te hebben!! Ik teken daarvoor! Hier lamlendig en beroerd.....niet fijn!!
Het hebben van kwaaltjes zegt inderdaad helemaal niets. Zelf heb ik gelukkig ook niet overgegeven, ben alleen zo ontzettend moe geweest in het eerste trimester. Veel vrouwen zijn onzeker, ook na het eerste trimester blijft dat wel (een beetje). Maar een kloppend hartje is al heel wat en iedere week wordt de kans op een MK kleiner. Probeer van je zwangerschap te genieten, de kans dat alles goed gaat is het grootst!
dankjewel. ik ga maar genieten dan ! nog 2 weekjes rn dan zien we onze spruit weer en ik ga er vanuit dat alles goed is
Kan mij jouw onzekerheid voorstellen hoor. Dat zal nog wel even blijven. Logisch dat je je contstant afvraagt of het goed gaat.
Behappy, komt helemaal goed meis! Ik ken die onzekerheid! Heel vervelend, maar zoals eerder gezegd. Probeer te genieten, daar heeft je druifje ook het meeste aan Ik was laatst ook helemaal paranoia en toen "hoorde" ik zeggen: Wat zeur je nou, ik zit hier lekker dus stel je niet zo aan! Haha
Probeer lekker te genieten van je zwangerschap! Ik ben nu zwanger van nummer drie en heb alleen maar "ongi-pijntjes" gehad, vermoeidheid en (bij de tweede) pijnlijke borsten.....voor de rest helemaal niets! En heb inmiddels 2 heel gezonde kinderen rondlopen en de derde is op komst....
joh niet te druk maken, ik ben nu 27 weken en heb nog steeds geen kwaaltjes. 't is dat ik dik ben geworden en de baby nu voel trappen anders had ik nog steeds niet geweten dat ik zwanger was en ze is zoals het er bij de laatste echo uitzag kerngezond dus wel of geen kwaaltjes wil niks zeggen
Ik dacht ook altijd dat ik het meest onzeker was van allemaal. Na een miskraam (bbz) had ik verwacht niet meer te kunnen genieten van een zwangerschap. Ik heb die onzekerheid ongeveer 20 weken gehad. Echt het vloog me soms gewoon aan, zelfs middenin de nacht. Ik bedacht dan doemscenario's, ging er van alles over lezen en was er dan van overtuigd dit ook te hebben. Na de 20 wekenecho, die goed was, heb ik besloten dat ik of nog 20 weken in onzekerheid kan zitten of er maar gewoon van kan genieten want het is een unieke periode in je leven die maar kort duurt. (Zo ben ik nu 36 jaar en ik word wrs 1 x zwanger dus maar 9 maanden in 36 jaar)! Vervolgens voelde ik na de 20 weken al gauw de eerste bewegingen en dat heeft ook een groot deel van m'n onzekerheid weggehaald. De tijd lijkt nu ook sneller te gaan. Ik moet wel zeggen dat ik die eerste weken vooral psychisch erg moeilijk vond. Kwaaltjes heb ik (tot op de dag van vandaag) niet gehad! Wel besef ik dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan maar zo werkt een menselijke geest nou eenmaal. Als de knop eenmaal om is dan kan het grote genieten beginnen, hopelijk breekt dit moment snel aan voor jou!
nouw jij krijgt 2 echo's zo vroeg.. en ik alleen 1 mijn eerst volgende is waarschijnlijk 20 weken echo.. nog 9 weken dus! en voel me nu ook totaal niet zwanger. tis dat ik de echo heb gezien anders zou ik echt niet denken dat ik zwanger ben. ook mijn boobs zijn niet super gespannen.. een beetje ben ook super onzeker. en moet nog zo lang wachten tot de volgende echo....