30 weken zwanger en veel pijn onder linker ribben

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bibaatje, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hallo, ik ben vandaag 30 weken zwanger en verga het hele weekend al van constante pijn net onder mijn ribben heb het gevoel dat het een spier is word er helemaal gek van het is de hele tijd zeurderig en steekt af en toe kan geen houding vinden waarbij het minder word!
    Mss komt dit jullie bekend voor en wat deden jullie er dan aan??
    Ik heb al warmte geprobeerd en kou maar helpt beide niet helaas. Raak er beetje door uitgeput!

Groetjes
    Bibaatje

2. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Ik had ook zoiets. Bij mij zat het precies links onder mijn borst ,daar waar ongeveer de beugel van je BH zit.

Ik ben uiteindelijk op de HA post beland en daar bleek het een gekneusde/verrekte tussenribspier te zijn.

Ik had de week ervoor nogal veel gehoest en daardoor verrekt.In combinatie met een baby die ook precies daar met haar billen lag te duwen werd het erger en erger.

Er is weinig aan te doen en kan best een poosje duren.

Weet natuurlijk niet of dat het bij jou is.

Je bloeddruk is wel goed? Altijd ook rekening houden met een eventuele zw. vergiftiging he? Dus altijd even naar laten kijken.

Sterkte ermee.

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik heb dit ook het is erg vervelend ik heb niet echt een oplossing voor je ik bleef zo veel mogelijk rechtop zitten het word minder als je kleintje gaat indalen althans bij is dit mij wel zo

4. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Dank je voor jullie reactie ik vreesde al dat er niet veel aan te doen is ga straks fysio bellen misschien dat die wat kan betekenen?

Deel Deze Pagina