Hey dames.. Wat kan de betekenis zijn van extreem cremige , brokkelige witte afscheiding? Weet iemand dat ? Liefs
Het kan ook een schimmelinfectie zijn...dan heb je ook brokkelige witte afscheiding soms. Vaak komen daar dan wel andere klachten bij na verloop van tijd zoals een brandend gevoel van onderen en jeuk
Dat hoeft ook niet hoor..pas als een schimmeltje wat langer heerst kan je klachten krijgen. ff langs de dokter lijkt mij het beste...dan kunnen ze het oplossen. Is niks ergs hoor, gewoon je natuurlijke afweer die op hol is geslagen. Heeft iedereen wel eens.
Nee joh, doe niet zo mal! Dat is gewoon je natuurljke afweer. Het feit dat het elke twee weken terug komt zegt wel dat je een ander middeltje moet gebruiken en dan een keer wat langer. Dus geen 3 daagse kuur met die eitjes, maar de zalf die je 10 dagen gebruikt. Als het goed is moet het dan wel over zijn. Ik heb een onderhoudsdosis, na elke ongi breng ik 2 dagen die zalf in, anders komt het hier oko steeds terug. We hebben gewoon een mega sterke afweer
Ik heb er ook last van, nu de eerste keer trouwens... Jeukt en brand verschrikkelijk, heb bij de apotheek zelf een schimmeldodende creme gehaald.. stond op internet, hoop dat het helpt!
Klinkt als een (beginnende) schimmelinfectie idd. Kan ook vanzelf overgaan, misschien als je er vaker last van hebt, een idee om even zoveel mogelijk suikers en gisten (o.a. brood) te vermijden, dat is namelijk voedingsstof voor schimmeltjes. Je hebt altijd wel schimmeltjes in je, maar als het niet in balans is, krijg je dit soort klachtjes. Anders inderdaad wat ik hiervoor al las een creme tegen schimmel proberen en kijken of het daarmee weg gaat. Het kan ook nog een allergische reactie zijn namelijk. Ik kreeg het dus van een bepaalde soort waspoeder kwam ik toendertijd achter. Toen ik daarmee stopte kwam het niet meer terug. Zal ook met de zeep die erin zat te maken hebben, want ook daar reageren schimmels op.
klopt, schimmels reageren op zeep. Daarom word ook gezegd dat je je vagina niet moet wassen met gewone zeep. Ik heb dat dus laatst gedaan met een neutrale zeep, en nu heb ik een schimmelinfectie! Ik denk dat het daardoor komt want vriendlief had het ook (rood, soort vervellen en witte bultjes) door het gebruiken van dezelfde neutrale zeep. Het kan ook vanzelf overgaan maar je kunt zoals ik ook een schimmeldodende creme kopen. Ik ga eerst deze creme proberen, is het over een week nog niet weg dan ga ik maar langs de huisarts denk ik.. ik mis mijn ei zo...
Ik kan niet (meer) tegen de eitjes en de zalf. Heb nu 1 pil die ik oraal moet slikken en word doorgestuurd naar de vulva poli a'dam omdat dit niet normaal is. Mijn afweer is juist ontzettend zwak, vandaar dat ik het aldoor terugkrijg (of eigenlijk woedt t dan weer want weg gaat het nooit).