is dit bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door zomerwondertje, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    Hoi
    ik heb al twee dagen last van lage rugpijn. Is begonnen na een dagje thuis rondlopen en huishoudelijk werk, zeker geen zware inspanningen, maar dacht dat het overbelasting was. Nu, gisteren wel wat gewandeld en geslenterd maar in de loop van de dag ging het wel. 's avonds en vannacht heel erge lage rugpijn, vanmorgen ook mee opgestaan, voelt allemaal nogal pijnlijk en gloeiend zelfs aan, de hele zone billen achterwerk heupen doet pijn, zowel bij zitten staan als lopen :(. Het vervelende is dat ik ook lage buikpijn heb en geen idee of het verband houdt.
    Misschien dat ik maar eens langs de huisarts ga, maar herkent iemand deze symptomen als bekkeninstabiliteit? Het is niet zo dat ik geblokkeerd raak in een beweging, het is eerder een heel hinderlijke fysieke constante pijn... ook als ik dus duw op m'n rug/billen/...

2. xAnke

xAnke Niet meer actief

Klinkt wel als bekkeninstabiliteit, heb het zelf ook en de pijn kan overal weg komen, ook alleen bij je rug! De lage buikpijn kan je schaam been zijn dat is ook ee klacht van bi.. zeker even naar de huisarts of naar je vk!

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    breng je even verslag uit nadat je de arts hebt gesproken ?ik heb namelijk net hetzelfde :(

4. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    dames ik ben bang van wel jullie klachten komen mij erg bekent voor!!!!

ik heb het mijn tweede zwangerschap 5 jaar geleden ook gehad en nu ben ik er weer bang voor heb ook ontiegelijk last van mijn schaambodje en zo begon het toen ook had zo gehoopt dat juist niet te hebben na 5 jaar ben gastouder en daar kan ik niet zo mee stoppen want dan is mijn inkomen weg!
    dus hou dit ook geheim voor mezelf ik doe de oefeningen van de cesar van toen en verder kan je er niks aaan doen dus waarom zal ik klagen moet nog 19 weken krijg het er alleen wel spaans benauwd van

Deel Deze Pagina