Oudjaarsavond zijn we gaan uit eten met schoonfamilie. Schoonouders en een oom en tante van vriend met de kinderen. Het begon allemaal super gezellig en de kinderen vermaakten zich ook prima. Totdat......er eentje begon om.er een einde aan te maken enz enz....he ja joh gezellig, drink er nog ene, gaat het je vast beter! :x En nee, het waren niet mijn schoonouders of vriend maar de oom van mijn vriend. Klokslag 00:00 gingen we (schoonvader, nichtjes, neefje, dochter, vriend en ik) naar buiten om naar het vuurwerk te kijken. Schoonmoeder, oom en tante waren binnen. Ik ging even wat binnen pakken en jaaaa ook binnen knalde het!! :x Oom en tante hadden hooglopende ruzie en sm probeerde alles te sussen. En net als ik weer naar buiten wil komt vriend met ons bange meisje naar binnen, gelukkig heb ik hem tegen kunnen houden en heb ik onze dochter buiten de hele ruzie kunnen laten. We zouden bij onze schoonouders blijven slapen maar door het geruzie en de flinke weeën die er even kwamen opzetten wilden we weer gaan en werden we toch nog in de ruzie betrokken. Aaaaarghhhh we gingen juist naar huis om dat te voorkomen! Maar goed, we zijn weer thuis, meiske ligt lekker te slapen en ik lig nu nog even lekker na te balen. Fijn begin van 2014.... Pffff sorry moest het effe kwijt... Hopelijk heeft iedereen een leukere jaarswisseling gehad en ik wens iedereen dan ook een voorspoedig 2014.
Ja dan voel je je lekker opgelaten zo. Jammer dat mensen het niet nog even een half uurtje voor zich kunnen houden. Wat kan nou uit het niets zo belangrijk zijn dat je het niet gezellig kan afsluiten zo'n avond.
Stom dat mensen zich niet even over iets heen kunnen zetten. Zo kinderachtig. Wel een prachtig nieuwjaar toegewenst, met de komst van de tweede baby binnenkort!
Gelukkig heeft ons meiske er geen last van gehad en hebben we haar thuis nog even Nijn laten kijken. Nu speelt ze er vrolijk op los en maken we er een gezellig dagje van Een ding is zeker, volgend o&n blijven wij thuis. En voor nu gaan we ons richten op de komst van ons manneke