wie heeft een ikea gekocht in deze maanden en heeft het bonnetje nog en heeft deze niet meer nodig? wil je mij dan even pb-en. thnx alvast
De garantie op onderdelen loopt op tot soms wel 25 jaar, dus waarom zou je het bonnetje weg willen doen? Lijkt me niet verstandig... Maar waarom heb je een bon nodig?
Idd... Ik denk dat je niet zomaar iemand vindt die nu zomaar z'n bonnetje wegdoet.. Heb je niet genoeg aan een kopie? Ik neem aan dat de verzekering ook begrijpt dat je de bon zg. Voor je eigen administratie en garantie nodig hebt.
Als je weet wanneer je de keuken gekocht hebt en wat het bedrag was kun je bij Ikea wellicht een kopie-bon krijgen als je uitlegt dat het voor de verzekering nodig is? Die doen daar nooit heel moeilijk over!
we zijn er geweest en ze zeggen dat dat veel te veel werk word omdat uit te zoeken we komen net terug en heb mijn zweedse ballen al 8x opnieuw geproeft
Ik neem aan dat je met pin betaald hebt? Dan kunnen ze de bon er zo bij zoeken. Ik zou gewoon eens bellen met de klantenservice. Ik kon ook iets ruilen zonder bon, met pinbon en nummer, konden ze de rest gewoon bij zoeken!
Haha ik ook ! Denk niet dat je iemand zo gek krijgt dat die haar bon naar jullie stuurt. Neem inderdaad contact op met de klantenservice en leg het uit, wellicht dat ze iets voor je kunnen betekenen.