ik kan via mp behang kopen, er staat bij de advertentie dat het van PIP is. Weten jullie of dit klopt? Marktplaats.nl > pip studio vlies behang - Huis en Inrichting - Stoffering | Behang kan 3 rollen overnemen voor 25 euro.
Zover ik weet niet (stond niet in het behang boek van Pip wat wij hier pas hadden) vind het wel leuk behang en niet duur 3 rollen voor 25 euro
nee, volgens mij is dit echt geen Pip. sowieso kost een rol Pip behang op de website van pip 40 euro per rol... dus 3 voor 25... nee
Volgens mij is dit geen pip. Ik heb voor de kamer van mijn dochter ook pip behang uitgezocht en ben deze nooit ergens tegen gekomen.
ja, dat dacht ik ook... Ze reageren ook niet op de mail waarin ik vraag of het wel echt van PIP is.. maar even heel hard nadenken wat we willen...
we gaan gewoon even kijken voor het behang, moeten er toch om de hoek zijn... ik vind hem wel erg leuk, word dan voor 1 muur op de babykamer
in de eerste advertentie stond dat het van PIP studio was, ik denk dat ze na mijn mail de advertentie verwijderd en opnieuw geplaatst heeft Ze mailde nu ook dat het niet origineel pip is, maar wel van een goede behangzaak, nou ja, we zullen zien.
8,33 per rol behang is sowieso niet duur. Dat betaal je voor goedkoop behang bij de kwantum/ leenbakker/ gamma ook wel. Wel erg leuk trouwens!