klinkt misschien stom maar ik weet niet precies wanneer nou die nod is hoe moet dat uitrekenen?? ik zie nu dat ik 7 dagen overtijd ben... maar ik heb wel gevoelige borsten en ook als ik me uitrek dat ik een soort van spierpijn krijg onder in mijn buik maar dat kan tog ook als je ongesteld word of niet? ooh ik wil geen test doen bang dat het weer negatief is!!
Als je een regelmatige cyclus hebt weet je wanneer je NOD is. Het is simpelweg de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden. Had jij 7 dagen geleden ongesteld moeten worden?? Of ben jij altijd om verschillende tijden ongesteld?? De tijd die zit tussen de eerste dag van je menstruatie en de eerste dag van je volgende menstruatie is je cyclus. Ik was bijvoorbeeld 27 mei ongesteld, ik heb een cyclus van 28 dagen (ik wordt meestal 3 weken nadat ik ongesteld ben geweest weer ongesteld) dus ik moet 23 of 24 juni weer ongesteld worden. Ik ga uit van de 24e. Dus 24 juni is mijn NOD! Als je weet wat je cyclus is kun je met de Calculator (zie menu links) je vruchtbare dagen en je NOD uitrekenen. Als het klopt dat je 7 dagen overtijd bent zou ik er toch wel een test aan wagen hoor!!! Hoop dat je wat snapt van mijn verhaal, ben meestal niet zo goed in dingen uitleggen
Hey SandraK, Volgens mij waren we daar in een ander topic ook al achter hoor Wordt je vergeetachtig?? Is ook een symptoom, hahaha Liefs Lilly
ok bedankt voor het antwoord! is eigenlijk ook wel logisch ooh ik wil testen maar durf niet!! altijd als ik ga testen is het negatief! maar ik heb wel erg pijn aan mijn borsten en er komt zeg maar korelig wit uit is dat iets? en ik heb zo'n zeurderig gevoel bij mijn liezen zeg maar..
zolang je niet test, weet je voorlopig ook niets. zou je ook teleurgesteld zijn als je straks wel ongi word? tot wanneer wil je zelf het testen uitstellen dan? ik word nu zelf ook een beetje benieuwd hoor! het klinkt in ieder geval wel goed! succes.
kon het toch maar niet volhouden test is negatief! ik zou zeer teleurgesteld zijn ben ik al... misschien wil ik het te graag..