Hai meiden, Wil ff met jullie delen dat ik laatst foto's heb laten maken van Kyano en ben zo trots vind ze zo mooi ik wilde ze ff met jullie delen... En geef ff je mening aub...
Aaaah wat een heerlijk mannetje! Hij zit er echt stoer bij. En dan dat grappige plukje haar hihi... echt een moppie!
Nee heb deze gewoon zomaar laten maken, ik wilde een mooie canvas doek maken dus dacht laat eens professionele foto's maken had ik nog nooit eerder gedaan.... Maar denk wel dat ik hem op ga geven voor foto modelletje, of is dat stom dat ik dat zeg .... Ik had hem al opgegeven voor model bij de prenatal maar daar hoor ik helemaal niets van.... Ik weet ook verder geen adresjes ofzo van bureaus... ach ja ik ga wel eens zoeken
Misschien een stomme vraag, maar is zo een fotoshoot duur ? Ik heb namelijk een schilderij op canvas gewonnen, maar ik heb niet zoooooooooooo een ontzettend mooie foto van Keenan.
Ik heb deze foto's gekregen van mijn vriendin, maar het meisje waar we het hebben laten maken heeft deze foto's op haar zolder gemaakt, dit deed ze voor haar hobby dus het is niet een foto studio ofzo... Ik denk dat ze er tussen de 50 en 100 voor heeft betaald, maar wij hebben een cd met honderden foto's mee gegeven ze heeft dus niets zelfs uitgeprint... Maar misschien dat het in een echt studio duurder is... Maar goed ik zeg je eerlijk dat ik het verschil niet zie hoor dat deze foto's niet in een studio zijn gemaakt... De foto's zijn in Spijkenisse gemaakt... Echte aanrader
Idd een mooie foto van een knap ventje! @Mvamberenkeenan,Ik heb een fofoshoot van Vince laten maken bij de fotograaf.De kosten waren 39,95 van de shoot je krijgt dan ongveer 12 foto's daaruit kun je kiezen 1 vergroting zat bij de prijs inbegrepen de rest was normaal tarief.Ik denk wel dat het misschien per fotograaf verschilt,gewoon ff navragen.
Bij veel fotograven krijg je tegenwoordig alle foto´s digitaal mee zodat je ze ook goedkoper af kunt laten drukken. Scheelt toch ook weer een heleboel!
Wat een über-stoere foto! Ik heb ook een soortgelijke foto van Vigo, en daar ben ik ook zo trots op. Ik weet precies wat je bedoeld 8)