vraagje voor alle zwangere dames....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytjuhh, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    waar ik nou benieuwd naar ben is het volgende..
    ze zeggen dat het het beste is dat je na dat je geklust hebt een kussentje onder je billen doet en een aantal minuten te blijven liggen zodat de sperma de goede richting op zwemt :D
    maar nou zijn er natuurlijk zat dames die zwanger worden zonder dat ze dat gedaan hebben...

dus mijn vraag aan jullie is...
    ben je zwanger geraakt na dat je een kussentje onder je billen gedaan hebt???
    of dat je na die tijd gelijk in de benen bent gegaan???

persoonlijk hou ik er dus absoluut niet van om te lang te blijven liggen, na dat we geklust hebben ga ik eigenlijk gelijk naar de wc om alles schoon te maken...
    dus ben benieuwd na wat jullie gedaan hebben!!

liefs

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik heb dus nooit een kussen of iets anders onder mijn billen gedaan. Ik heb zelfs eens gelezen dat je baarmoeder dan zó gekanteld wordt dat de draai juist moeilijker wordt voor de zaadjes.
    Ik blijf wel steeds een paar minuutjes liggen, maar echt geen kwartier lang ofzo.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik blijf vaak wel even liggen.. maar dan ook maar een paar minuten! Ik doe geen kussen onder me billen ofzo.. ik lig gewoon met mijn knieën de lucht in, verder niks. Ben 1x zwanger geweest, maar uitgelopen in een miskraam. toevallig of niet.. dat was de eerste maand dat ik 'etos zwanger worden' heb geslikt.. (1 per dag).
    Tsja, tegenwoordig heb je allerlei 'hulpmiddelen' om sneller zwanger te worden. Ik zeg niet dat het door het liggen komt en de etos zwanger worden capsules.. Maar ik denk wel dat het zeker een positief effect heeft gehad bij mij. Ik ga dus vanaf deze maand zeker ook weer blijven liggen na het vrijen en de capsules slikken.

TROUWENS, ik moet erbij vermelden.. Voordat ik zwanger raakten, las ik ergens dat als de man klaar is gekomen, het handig is als de vrouw daarna nog een keer klaarkomt, zodat het zaad beter naar de baarmoeder zwemt.. Ik heb het in of rond mijn vruchtbare dagen een keer gedaan.. En die maand was ik zwanger. Tsja, ik noem nu al 3 redenen.. Ik wil dus nogmaals niet zeggen dat het dáárdoor komt, maar een positief effect heeft het wel denk ik. Anders zou het wel ERG toevallig zijn allemaal:)...

Hoop dat je er wat aan hebt:).........

4. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel een kussentje eronder hoor!:D
    Had na 1 jaar eindelijk een ei dus geen enkel risico.. en met resultaat :):):)

5. hier nooit een kussentje. wel een tijdje blijven liggen.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja met een kussentje en ben wel even blijven liggen... dus relaxxx :)

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hier 3x zwanger geweest en elke keer even blijven liggen
    knieen optrekken en dan een min. of 2-3 zo liggen en dan rennen naar de wc :D

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Bij de eerste stond ik zowat op de kop en bleef echt wel lang liggen. Nou het heeft uiteindelijk 2 jaar geduurd voordat ik zwanger werd dus dat hielp echt niets. Nu ben ik in een keer zwanger geraakt, en na het klussen ben ik direct op gaan staan dus uuh ja beetje vies praatje het liep er allemaal weer uit.

bij mij was het dus precies het tegenover gestelde.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier heel vreemd maar ik heb maaaaaaanden na de tijd met een kussen onder mijn kont gelegen na de seks,, en de keer dat ik dat NIET deed was ik zwanger!:D

10. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik heb het wel gedaan, maar puur uit wanhoop, in de hoop dat het zou werken...

Ik ging ook altijd in de benen, en meteen wassen...laten heb ik mijn vriend gevraagd om een washandje, zodat ik even kon blijven liggen...

Bij ons heeft het wel gewerkt, check mijn banner;)

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

de eerste 2 maanden toen we probeerden ging ik gelijk naar wc de laatste 2 maanden bleef ik ff kwartier lang liggen en toen ben ik juist zwanger geraakt :D

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nooit gedaan...toch zwanger geworden hoor :)

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nog nooit gedaan. Volgens mij is het zelfs fabeltje dat je hierdoor sneller zwanger zou worden.

Beide keren gelijk naar het toilet geweest en schoongemaakt. En toch zwanger :D

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Deze zwangerschap ben ik even blijven liggen met een koud nat washandje down under.
    Zaadjes zwemmen het liefst naar warmte toe!

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een kussentje is misschien handig zodat het er niet uitloopt...

Verder denk ik dat als er niets mis is met het zaad van je partner, ze de goede weg zelf ook wel kunnen vinden.
    Bij bv IUI is echter aangetoond dat als je na de inseminatie een kwartier blijft liggen, je meer kans hebt op een zwangerschap. In veel ziekenhuizen moet je nu dus ook standaard een kwartier blijven liggen.
    Aangezien dit wetenschappelijk is aangetoond, denk ik dat er idd wel een kern van waarheid in zit dat je je kansen verhoogt door na 'de daad' even te blijven liggen.

16. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik deed het nooit, maar na anderhalf jaar toch maar is geprobeerd..

Ik ben gewoon rustig blijven liggen met m'n kont op een kussen en vooral goed ontspannen. (En dan een tijdje later ook nog klaar komen, want dat is dan ook nog goed) Oja.. En elke dag sex:$! In plaats van om de dag.. Nou ik kan je vertellen, mijn man heeft er ook voor gewerkt, hij had niks meer:D.. Allemaal nooit gedaan, dus een beetje wanhopig..

Maar het is het waard, want wij krijgen na anderhalf jaar toch nog een kindje:)..

Gr.
    Carlien

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

#17 Amfy, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
    nee fynn is onder de douche verwekt en deze ben ik ook niet blijven liggen. ik ga altijd gelijk rechtop zitten en ga mezelf even schoon maken haha

edit bij fynn was ik in ronde 1 zwanger
    bij ons meisje in ronde 5

18. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, kussen onder de kont nooit gedaan. Wel de tip randjesfietsen uitgevoerd. Ik was snel zwanger maar of het daar aan heeft gelegen durf ik niet te zeggen.

19. angel229

angel229 Niet meer actief

Gewoon een tijdje blijven liggen en ontspannen. Maar dat deden we altijd al.

20. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    een weekendje me ex hier, niet bewust maar wel even blijven liggen en het was raak... maar geen kussentjes o.i.d.

Deel Deze Pagina