Zou ik mogen hopen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sophia, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Misschien kunnen jullie iets zinnings zeggen!
    Ik heb een onregelmatige cyclus (*38 - *56 - *74 tot vandaag en nog geen ongi).

Ik kan dus niet rekenen wanneer ik een eisprong heb. Ik heb nu even geteld met de dagen dat we gemeenschap hebben gehad!

12 nov voor het laatst (daarvoor 3 nov).
    Sinds 15 nov heb ik buikpijn gehad tot dit weekend het is nu stukken minder. 19NOv ben ik vreselijk duizelig geweest en dit heeft bijna 2 weken geduurd, het overvalt me soms nog. Ben in begin week 47 een paar dagen misselijk geweest. Heb nu zeer pijnlijke borsten, sinds gisteren liggen de adres er zowat op aan de zijkant.

Ik heb 27 nov getest (te vroeg denk ik). Wil zaterdag 9 decweer gaan testen.

Wat denken jullie, kunnen dit ook verschijnselen zijn van een menstruatie die eindelijk zal komen, of heb ik mijn eisprong gevoeld, bevrucht en ben ik zwanger.

Alvast bedankt!

2. Hallo,

daar ben ik weer, helaas nog geen antwoord van jullie maar dat geeft niet. Er is iets veranderd in de situatie!

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, nu wil ik weten of ik dan ook een eisprong heb gehad, of kan het ook een onttrekkingsboeding zijn?

GR. SOphia

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sophia,

het kan een onttrekkingsbloeding zijn. In de meeste gevallen komt er wel een eitje vrij, maar soms is dit ook niet het geval. Het kan dus beide. Maar volgens mij is een onttrekkingsbloeding vaak een beetje minder heftig, maar dit weet ik niet zeker. De kans is het grootst dat je dus wel een eisprong hebt gehad, maar de bevruchting niet is gelukt. Ik weet niet of je rond 14 dgn voor je menstruatie gemeenschap hebt gehad, want dat was dan wel een 'must' geweest...

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina