Wat zou jij doen met een miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

:D Iedereen droomt wel eens dat ze de loterij wint, dus: Wat zou jij doen met een miljoen?

Ik: niet veel bijzonders, hooguit verhuizen en de rest apart zetten, heb eigenlijk alles wat mijn hart begeert, duurder en luxer hoeft van mij niet zo :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Boerderij hier kopen en opknappen en 2 weken tijdens de kerst naar Lapland gaan.
    En shoppen :D

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Huis kopen, zodat we een extra slaapkamer en een tuin hebben (daar moet je hier aardig wat voor neertellen).. Verder.. Geen idee, heel vaak naar Nederland reizen ;)

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Een huis kopen! Graag! Verder simpelere dingen als andere auto kopen en wat vrienden helpen. Wanneer krijg ik dat miljoen? :)

5. De rest aan je zus geven :D

Wij zouden onze zorgen omtrent het betalen van de vruchtbaarheidsbehandelingen aan de kant zetten. Verder zou ik het eigenlijk echt niet weten.. Misschien een huis kopen? En een elektrische auto? Ik heb niet zoveel materialistische wensen eigenlijk :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Huis verder afwerken, mooie cent voor de kinderen aan de kant zetten.

En misschien dat ik dan wel de kans zou wagen om op mezelf te beginnen, samen met een vriendin.

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Leuke vraag!

Ik zou allereerst mn financieen op orde brengen, en mn meiden laten shoppen tot ze er bij neervallen!

Ik zou proberen mn huis te verkopen en dan een huis terugkopen met wat grond erbij en dan een kattenopvang willen beginnen.
    Voor verwaarloosde en/of zieke katten, zwerfkatten. Eigenlijk dus katten die nergens anders meer terecht kunnen.
    Ik zou daar echt mn levenswerk van willen maken. Echt een droom voor mij!
    Ik vang al wel vaker katten op (kittens), maar heb zelf maar 2 katten waarvan 1 ook zo'n misbakseltje die op de nominatie stond om ingeslapen te worden. Inmiddels is ze alweer 5 jaar bij ons, in blakende gezondheid.

En verder zou ik iets met het geld willen doen voor een hele goede kennis/vriendin van mij, die een weeshuis in Tanzania heeft.

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zou ook een huis kopen, zodat we meer ruimte hebben. Nieuwe garderobe is ook niet mis :p

Maar als eerste zou ik flauwvallen als ze tegen me zeiden dat ik een miljoen gewonnen had :p

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit! Vind ik super leuk, zo'n oude boerderij en dan helemaal opknappen!

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mijn hypotheek afbetalen, ander huis kopen, het liefst aan het water, een nieuwe auto (2e hand eventueel want nieuw hoeft eigenlijk niet vind ik).
    En een vakantie boeken naar New York en Indonesië, staat nog hoog op ons lijstje om te doen.
    Rest van het geld op de spaar.

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

O ja een auto zou ook wel handig zijn!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaaahahaha :p Je zou wel altijd bij me terecht kunnen met geldproblemen, dat wel..

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh mag ik dromen genoeg :

Dakkapel, boerderij van schoonouders opknappen, bij me moeder ook het nodige laten vervangen ( keuken badkamer) trouwen en de rest op de rekening

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, wij zouden dus ook een boerderij kopen en helemaal opknappen naar onze smaak. En mijn studieschuld aflossen ;).
    En nogmaals mijn man over proberen te halen voor een derde kindje. Hij noemt de financiën altijd bij de tegenargumenten (ook al zouden we het makkelijk kunnen betalen).

15. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik zou al blij zijn met zoveel minder!!

Mijn man mag dan thuis blijven (zit nu zonder werk thuis). Ik betaal de hypotheekschuld van onze andere koopwoning (staat al 4 jaar te koop_ gedeeltelijk af (zodat we nog maar 1,- per maand hypotheek betalen). Plus de achterstand werk ik weg.
    Verder onze slaapkamer, J.ens zijn kamer en de babykamer voor onze tweede spruit.
    Verder misschien een wat grotere auto..
    Oh, in één klap alle (geld) zorgen weg!!

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    de financiën op orde brengen, huis kopen bij m'n ouders in de buurt.
    een keer een mooie auto kopen voor m'n man ;) zelf voor rijbewijs gaan en de rest op de spaarrekening voor John ;)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Onbeperkt shoppen..genoeg wegzetten voor studie kinderen...nieuwe auto voor mn man...de zolder verbouwen tot extra slaapkamer....

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou mijn rijbewijs halen, er een bijbehorende auto bij kopen, de hypotheek van mijn partner aflossen en zijn flat verpatsen, mijn studieschuld aflossen, de cosmetische operaties ondergaan waar ik al 2 jaar mee bezig was voordat ik zwanger werd (en dat toen niet door kon gaan), een studiefonds voor ons kereltje oprichten, een boerderijtje kopen met genoeg kamers voor de eventuele kinderen die ik nog zou kunnen krijgen & een 'werkkamer' voor mezelf, zodat ik eindelijk eens mijn boek kan schrijven en trouwen op ontzettende huwelijkse voorwaarden...

En als ik dan nog geld over heb (unlikely), dan ga ik volop shoppen :D !!!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit huis voor een prikkie verkopen en een ander huis kopen!

Me niet druk maken om werk vinden
    Een nieuwe auto kopen ( misschien zelfs twee )
    En een heerlijke vakantie boeken!

En voor de rest rentenieren :D

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hypotheek aflossen en mooi hier blijven zitten! Grotere auto, dakkapel en zolder verbouwen tot 4de slaapkamer. Winkelen en verder heerlijk rentenieren.

Deel Deze Pagina