Cristiano Ronaldo vader geworden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Noushka, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik kwam net het volgende nieuws tegen op msn nieuws.
    Vraag me af welke moeder haar pasgeboren baby meteen afstaat aan de vader, of zal het van een draagmoeder zijn?
    Vind het maar een apart verhaal :)

Cristiano Ronaldo is vader geworden van een zoontje. Dit maakte de 25-jarige voetballer zondagochtend middels zijn Twitter en Facebook-account bekend.
    "Dolgelukkig maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje. Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij. Ik hoop dat mijn privacy en die van mijn kind gerespecteerd zal worden".
    De bekendmaking van de geboorte van zijn zoon komt als verrassing aangezien de stervoetballer de reputatie heeft van vrouwenverslinder. Zo werd hij twee maanden geleden nog op een gehuurd jacht gezien met het Russische supermodel Irina Shayk. Ronaldo heeft zelf echter altijd gezegd 'een hopeloze romanticus te zijn die alles met zijn moeder bespreekt'.

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=88020

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hmmm raar verhaal!

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja hoorde het van het weekend..vind het ook nogal vaag...
    Maar de pers kennende zal er heus ook wel gespit worden wie de moeder is en waarom hij de volledige voogdij heeft en zij niets...ben benieuwd..

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hij zat toch de laatste maand in Zuid Africa? Of is ie niet bij de geboorte geweest?

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik denk dat hij idd niet bij de geboorte geweest is..
    Maar wilt hij dat kind alleen gaan opvoeden ofzo :S

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vreemd. :D

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Apart verhaal idd..maar kan van alles zijn.

Maar zoals ik het begrijp gaat ie het kind idd alleen opvoeden (met waarschijnlijk steun van zijn familie en zo?).

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Vind het wel apart, en hij heeft er waarschijnlijk ook weinig tijd voor door het voetbal. Wel sneu dat het kindje dan geen moeder heeft ;)

9. Dana

Dana Niet meer actief

ja ik vond het ook al zo vaag, draagmoeder kan natuurlijk maar waarom zou hij dat nu willen? hij is nog zo jong en razend druk, ikke ook niet begrijp :D

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik denk dat er iemand zwanger van hem is geworden na een 1 night stand.. En het niet wilde ofzo.. Misschien dat hij het wel wilde..

Of hij is idd homo en had een kinderwens hihi ( Sorry maar ik vind hem echt een homo dus mn fantasie slaat een beetje op hol :D )

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Zoiets dacht ik ook al aan .

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou, voetballers hebben best veel vrije tijd hoor. Hij zal echter wel in de weekenden veel weg zijn, omdat ze vaak overnachten bij uitwedstrijden. (Ivm afstand)

Enfin, ik vind het eigenlijk helemaal geen raar verhaal. Ik vind het eigenlijk best mooi dat dit op deze manier kan. Netjes afspraken gemaakt met de biologische moeder en ik geloof ook zeker wel dat een vader een kindje alleen op kan voeden. En wie weet houdt de moeder wel contact, maar wil ze gewoon anoniem blijven.
    Hij heeft geld genoeg voor een leuke nanny en tijd genoeg om zelf tijd door te brengen met zijn kind. Liever dit dan zo'n flierefluiter die in ieder land kinderen heeft bij verschillende vrouwen en er nooit voor hen is.

En het lijkt mij niet dat een vrouw waarmee hij een onenightstand heeft gehad en die zwanger bleek te zijn zomaar even afstand doet van dit kind. En mocht dit wel zo zijn, dan is het toch keurig dat zij anoniem blijft en hij dit ook zo wil houden?

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Denk Ricky Martin....

(Ronaldo is ook echt totally GAY mensen, hallooooo!)

:D

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

Dát denk ik dus ook! :D

15. MG2009

MG2009 Niet meer actief

:d :d :d

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi dus mijn opmerking was helemaal zo gek nog niet :D:D

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Haha, na net RTL boulevard gezien te hebben moet ik wel bekennen dat de bekendmaking wel vreemd is. Waarom via Facebook en Twitter?

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik zou eerst maar eens wachten tot hij een officieel persbericht de deur uit doet.
    Ik vind die Facebook, en Twitter accounts niet bepaald een betrouwbare bron.

Maar stel dat het waar is......

Binnen nu en (maximaal) 1 jaar weten we ook wel wie de moeder is, denken jullie niet?
    Die komt dan even geld opeisen, of de media gek maken met haar verhaal.....

19. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    denk ook dat ie zich gewoon vern*kt heeft.....
    Maja hopen dat ie veel liefde aan het kindje gaat geven!...
    Vind het trouwens echt een walgelijk persoon qua karakter... Uiterlijk... jammie jammie..

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dit is nog netjes uitgedrukt :D

Deel Deze Pagina