Hallo allemaal, ik doe de opleiding doktersassiste via het nha, nog 1 opdracht en dan kan ik mijn eerste examen gaan doen maar die laatste opdracht heeft 3 casussen die ik echt totaal niet aanvoel, ik snap het wel maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden of hoe het antwoord op te schrijven. Ik vroeg me af of er een doktersassistente is die mij kan helpen met 1 casus, daarna snap ik vast hoe het moet, ik heb alleen een voorbeeld nodig denk ik. Zucht, ik zit al een maand met die opdracht, degene die ik kan mailen daarvoor is op vakantie volgens nha. pleasse help groetjes kitty
Ben geen doktersassistente...wel operatieassistente...wie weet kan ik je er ook mee helpen? Ben wel benieuwd!
Dankjewel, zal jou ook een pb sturen. De casus gaat over een oudere man die afspraken vergeet en je moet dan communicatietechnieken toepassen rekening houdend met de levenfase en een oplossing zoeken, ik snap het wel maar het is vast herkenbaar voor iedereen als je het wel snapt maar er gewoon niet uitkomt haha, ik zit al 4 weken ermee en ik dacht, nu ga ik het iemand vragen
Vraag het nou toch gewoon aan die lui van nha! Er is vast een vervanger beschikbaar. Je betaalt genoeg. Deel van goede communicatie is bij de bron informeren. Niet bij derdern die er geen ruk mee te maken hebben.
Dankjewel voor je bericht, ik heb nha al 2x gemaild en ik heb gebeld, wat ze zeggen is dat ik de opdracht dan maar moet insturen en dat de uitleg vanzelf volgt als ik de opdracht terug krijg maar ik doe het liever gelijk goed en dan is t fijn als een ervaren doktersassistente mij even kan uitleggen hoe de opzet in elkaar zit.