Echo 6.2 wk. Te klein??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door hannah1983, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannah1983

hannah1983 Actief lid

10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik hoop dat jullie me een beetje positieve moed kunnen geven. Na 4 jaar en 2 miskramen, ben ik momenteel weer zwanger. Gister heb ik mijn eerste Echo al gehad, met 6.2 wk.
    Erg spannend. We zagen een heel fanatiek knipperend hartje!
    Erg opgelucht. Wel kon ze het vruchtje moeilijk meten, het lag helemaal tegen de wand.
    Bij thuiskomst de foto’s goed bekeken. De vruchtzak is 12mm, en de vrucht 3.2mm. Ze zei wel dat ze de vrucht niet goed kon meten.
    Jullie raden het al, nu ben ik weer onzeker over de afmetingen. Van wat ik lees zijn de vruchtzak en het vruchtje wel erg klein.
    Daarnaast had ik bij mijn 1e miskraam ook de het vruchtje helemaal tegen de wand lag waardoor je het niet goed kon zien. Als je de foto van de vruchtzak ziet lijkt hij leeg. Pas wanneer ze helemaal draaide met het echo apparaat, zagen we het knipperlichten. Bij iedereen zie ik foto’s met echo met daarin in het midden netjes het vruchtje.

Kortom. Ik maak me al weer heel veel zorgen. Mensen die mijn verhaal herkennen?

De gyn zei overigens wel dat ze positief was, en het beeld er voor nu goed uitzag. Met een stevig hartje.

Dat ik totaal geen symptomen heb helpt ook niet erg mee.

Poeh wat is dit moeilijk. Gelukkig mag ik elke week voor een echo!

Liefs

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Mijn dochter was met 5+6 0.41mm. En zij is nu 1,5 :p. 3.2mm met 6+2 lijkt mij dus helemaal prima!

3. hannah1983

hannah1983 Actief lid

10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Ik denk dat dat 0.41cm geweest is? Dus 4.1mm ?

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Het is gewoon ontzettend lastig te meten op dit termijn. Het is ook niet voor niets dat dit geen termijn echo is.

Ik snap je zorgen! Maar bedenk wel goed; je zorgen veranderen niets aan de situatie en stop met googlen en zoek afleiding tot de volgende echo :) Je hebt een mooi hartje gezien en dat is voor het termijn al geweldig!

Deel Deze Pagina