Mijn hubbie kwam net online om te vragen of ik het al wist. Echt erg hoor, met name voor zijn vrouw en kinderen uiteraard. Ik heb altijd al geroepen, als ik de series keek: Dit gaat een keer fout! Maar goed, dat hoefde natuurlijk niet. Ik hoop dat ze zijn vrouw zo snel mogelijk vinden, straks is zij de laatste die het weet. Echt heel sneu allemaal
Jesus wat een nieuws...hier schrik ik echt even van! Van sommige mensen verwacht je het gewoon niet ofzo! Getver
SYDNEY (ANP) - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust in het hart werd gestoken door een pijlstaartrog. Irwin was bezig met het maken van een documentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC. Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door bergachtig gebied in Tasmaniƫ. Liefde voor reptielen Irwin, die in 1962 in de Australische provincie Victoria werd geboren, kreeg de liefde voor reptielen mee van zijn vader Bob. Die opende in 1970 een reptielenpark in Queensland. Irwin nam dat in 1991 over en ontwikkelde het tot Australia Zoo. In 1992 begon hij met het maken van televisieprogramma's. Hij maakte toen de eerste reeks van 'Crocodile Hunter', waarin hij na al die jaren nog steeds te zien is in hetzelfde 'uniform': khaki shorts en laarzen. Nadat het programma op de Amerikaanse televisie was verschenen, werd hij beroemd in de hele wereld. 'Roekeloos' Fans roemen zijn enthousiaste en vaak ook wel roekeloos lijkende benadering van roofdieren, zelfs de gevaarlijkste. Zijn uitroep 'Crikey' maakte het Australische dialect populair. In 2004 kreeg hij kritiek van zelfs zijn ferventste aanhangers toen hij zijn een maand oude zoontje Bob op de arm had terwijl hij een krokodil in zijn dierenpark voederde. Het feit dat hij daarvoor zijn excuses maakte op Amerikaanse nieuwszenders was een bewijs van zijn internationale populariteit. Een pijlstaartrog heeft staartstekels met een sterk gif. Volgens deskundigen steken de vissen alleen als zij zich in het nauw gebracht voelen.
Ik dacht dat het een grap was -> 5 jaar geleden deed dit bericht namelijk ook de ronde, schrok ik ook en dacht ik sh*t wat naar! Dus nu dacht ik weer dat ze me voor de gek hadden, maar hij is nu echt exit Sterkte voor de familie, ze zullen het wel niet lezen, maar toch.
Ik had Steve graag nog eens ontmoet als ik eindelijk naar Australie was gegaan, maar helaas. Zo zie je maar. Daar is het nu te laat voor. Gelukkig heeft hij in zijn leven gedaan waar hij het meest van hield en heel bewust geleefd. Maar het blijft toch verschrikkelijk
Ik hoorde het vanmorgen in de auto op de radio bij Giel... ik heb de rest van de weg trillend achter het stuur gezeten... ik was echt ff helemaal overdonderd... Triest, maar hij zat dan ook wel dicht bij het vuur, dus het was ooit wel te verwachten. Pfff... dat zijn vrouw er dus nog niets vanaf weet.. de hele wereld weet het, behalve zij... lijkt me ook niet echt prettig, maar dat is het risico als je beroemd bent. Ik kijk altijd graag naar zijn documentaires en zijn programma over the Australian Zoo... En ik hoop dat Terri in ieder geval zo enthousiast blijft dat ze de Zoo blijft runnen met de rest van de crew, zou zonde zijn als dat verloren gaat, want ze deden goed werk.
Ik las het vanmorgen op teletekst ja... Ik had het wel verwacht dat hem ooit iets zou overkomen, maar het blijft toch een schok als je het leest/hoort. Ik wens zijn vrouw en 2 kinderen veel sterkte toe en zijn familie en vrienden. Ik heb het altijd wel leuk gevonden om naar zijn programma's te kijken.
http://www.smh.com.au/news/national/ste ... 51512.html Hier staat ook in dat z'n vrouw al op de hoogte is gebracht. pfff dat moet een shock zijn geweest
wat erg!! ik schrok er behoorlijk van ik kijk zijn programma's altijd. het zat er natuurlijk vroeg of laat wel aan tekomen maar je verwacht het toch niet echt. hij laat zijn vrouw terri en zijn twee kindjes bindi sue en bob(robert) achter
Jemig, wat erg zeg !! Ik hield soms echt mijn hart vast als ik zijn progamma's zag zoals die ene keer met zijn pasgeboren baby dat ie krokodillen stond te voeren. Ik wens echt geen enkele familie dit toe