Toen ik dat las, dacht ik ook, nu heeft er toch een krokodil hem opgegeten, ik vond het altijd erg link wat hij deed met die beesten, maar het gaf hem volgens mij gewoon een kick. Wat ze op tv lieten zien, dat hij met z'n zoontje van een maand krokodillen ging voeren vind ik echt grof, dat moet je niet doen, maar daar had hij volgens mij z'n excuus voor aangeboden. Het is erg om op z'n leeftijd je vrouw en kind (eren?) achter te laten, maar ik denk dat hij wel als grote held word aangezien.
Jeeee, wat erg zeg voor zijn vrouw en kinderen. Heb gisteren nog zitten kijken naar hem op Animal Planet...
eigenlijk heb ik geen flauw idee wie het is... zelfs na het filmpje van Nies niet... Ben ik nu wereldvreemd ?
Ik heb ook gisterochtend nog gekeken naar een programma op National Geographic. Daar verhuisden ze krokodillen van het ene naar het andere verblijf. Vreselijk zeg, dat dit is gebeurd ! Ik schrik er toch wel van ... hij nam veel risico's met gevaarlijke dieren, maar wist wel wat hij deed ... Vreselijk voor zijn vrouw en kinderen. Je zou het maar te horen krijgen ... Groetjes, Nikki F
Ik sluit me aan bij de meeste van jullie reacties... Heel erg, zo jong, in het harnas overleden maar op deze manier had ik het ook niet verwacht... Jammer van deze spontane man die zo vol met liefde in zn werk op ging! vond hem echt de beste!
Hij weet niet anders! Hij is vroeger ook zo opgevoed en hij wil zijn kinderen meegeven wat hem ook is geleerd. Dat dat misschien op een andere, subtielere, verantwoordelijker manier had gekunt is om in het midden te laten. Hij heeft gewoon een hele andere beleving met krokodillen en kent zijn beesten écht wel door en door. Dat is ook wel weer gebleken, anders was hij vast wel overleden door een krokodillen-bite Vind het nog raar dat hij hiervoor wereldwijd zijn excuses had aangeboden Hij moet toch zeker lekker zelf weten wat hij doet? Maargoed, dat is even een toelichting van mij. Niet om jouw mening af te kraken, maar meer een stukje bewondering van mijn kant voor Steve uit! Ik vind het écht onwijs jammer dat deze geweldige man om het leven is gekomen! Ik heb altijd ontzettend genoten van zijn programma's, en je zou haast wel kunnen stellen dat ik een fan ben Mijn moeder heeft zelfs nog een bord van hem in de tuin staat, omdat haar tuin net een jungle lijkt Ik heb toen voor de gein eens gezegt: Zo, nu Steve Erwin er nog in en het plaatje is compleet! Maar dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.... Echt verschrikkelijk jammer dat hij er niet meer is! R.I.P Steve!
Fantastische levenslustige man die alles zo passioneel kon vertellen. Als hij op tv was dan waren mn vriend en ik echt aan het genieten, hij kon alles zo smakelijk vertellen en met zoveel passie en levenslust. De wereld is een bijzondere man armer
vind het heel erg voor zijn vrouw, kinderen en andere familieleden. maar ik vond hem superirritant, en had echt een hekel aan zijn programma's.
Hij maakte hele goede tv shows-series van de natuur. Ook af en toe te gevaarlijk, maar dat is zijn passie die hij extra toevoegd aan zijn shows.Alleen heel erg voor de nabestaanden, maar hij is vredig onder werktijd verloren gegaan... R.I.P. Steve...
Ik vond het een vreselijke man en zielig hoe hij altijd die dieren "lastig" viel.... vind het dan ook geen verrassing dat hij aangevallen is door een dier die zich in het nauw gedreven voelde. Ik vind dat je dieren in hun waarde moet laten en daar vond ik al die sensationele acties niet echt bij passen. Mij maak je niet wijs dat al die dieren die hij zo sensationeel voor de camera's ving of beetpakte dat fijn vinden Maar goed, ik hoop dat zijn kinderen over het verlies heen komen, die kunnen er ook niets aan doen
Wel erg zeg om door een rog geprikt te worden en dan te overlijden. Klinkt misschien niet zo leuk maar had eerder gedacht dat hij aan gevallen zou worden door een krokodil.
Jeetje, zijn dood staat gewoon vast gelegd op camera... En nu maar hopen dat ze dit voor zich zelf houden, voor je het weet gaat het via internet de hele wereld over.... SYDNEY (ANP) - De laatste uren van de Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin zijn vastgelegd door cameraman Peter West. De beelden kunnen van belang zijn voor de lijkschouwing. Dat heeft politiechef Michael Keating gezegd, aldus de Australische nieuwszender ABC dinsdag. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het snorkelen voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog. West was op dat moment aan het filmen. Hij zei dinsdag dat zijn aandacht op de pijlstaartrog was gevestigd, toen hij bloed in het water zag. Irwin was bezig met het maken van een onderwaterdocumentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat. En uit de telegraaf: CAIRNS - De dood van de Australische krokodillenjager Steve Irwin staat op film. Irwin overleed maandag toen hij voor de kust van Queensland opnamen maakte voor een documentaire en werd gestoken door een pijlstaartrog. Te zien is dat Irwin boven de rog zwemt, die plotseling zijn met weerhaken bezette staart omhoog steekt, recht in het hart van Irwin. De Australiër rukt de staart uit zijn borst en bezwijkt vrijwel onmiddellijk. De cameraman zette meteen de camera stil. De beelden werden beschreven door Irwins manager en producer John Stainton. De politie heeft de opnamen veiliggesteld voor het officiële onderzoek naar de dood van Irwin, die 44 jaar is geworden. Deskundigen speculeren dat de rog, een doorgaans niet agressief dier dat zijn giftige staartstekel alleen opheft als er gevaar dreigt, zich wellicht ingesloten voelde tussen de cameraman en de televisiester. Volgens politiecommissaris Michael Keating wijst niets er echter op dat Irwin de rog heeft opgejaagd of bang heeft gemaakt. Onbekende gevaren Stainton zei dat Irwin in zijn element was in het Australische bushland, maar dat de zee vol voor hem onbekende gevaren was. "Wij zeiden altijd dat als hij zou gaan, dat in de oceaan zou gebeuren." Premier Peter Beattie van Queensland zei dat Irwin, die hij waarschijnlijk de bekendste Australiër ter wereld noemde, een staatsbegrafenis krijgt als zijn nabestaanden daarmee instemmen. Zijn vrouw en twee kinderen vlogen maandag in een privé-jet van een wandelvakantie in Tasmanië terug naar Australia Zoo, het door Irwin gestichte natuurpark waar zij woonden. Het park ging dinsdag gewoon open, omdat Steve dat zo gewild zou hebben, zei Gail Gipp, manager van de dierenkliniek van Australia Zoo. Bij de ingang kwamen honderden mensen langs om bloemen of condoleancebriefjes neer te leggen. Discovery Channel, dat Irwins capriolen met krokodillen, gifslangen en andere gevaarlijke wilde dieren over de hele wereld uitzond, kondigde een marathonuitzending over het werk van Irwin aan. Ook zei Discovery een fonds te zullen stichten om Irwins activiteiten op het gebied van milieubescherming voort te zetten.
Ik blijf het vreselijk vinden ... en raar, omdat zo'n beest normaal niet aanvalt en de aanvallen blijkbaar meestal niet dodelijk zijn ... Vreselijk voor zijn gezin ... Groetjes, Nikki F
Vind het heel triest wat er is gebeurt... Ook voor zijn vrouw en kinderen. Ik had ook wel verwacht dat als hij zou gaan, het door zijn 'werk' zou komen. Maar zijn vader leeft ook nog en die heeft altijd hetzelfde werk gedaan. Zijn vader heeft nooit gedoken... Ik keek altijd naar zijn programma's met veel plezier, en ik wil ook heel graag een keer naar zijn park in Australie. Kijk nu toch wel met hele andere ogen naar pijlstaart roggen als ik de volgende keer weer ga duiken...........
eerlijk gezegd ben ik bang dat dat wel staat te gebeuren, er lekken zoveel filmpjes uit over internet...
Hmmmz... Ik hoop dat écht niet dat die filmpjes straks over het i-net vliegen ! Ik zou het heel onsmakelijk en respectloos vinden!