het zat er natuurlijk ook wel een beetje aan te komen he maar ik vind het sneu voor zijn vrouw en zijn kinderen liefs samantha
Sorry dames, zal wel een gigantische emotionele dag hebben vandaag! Ik kwam net dit filmpje tegen, en ik barst spontaan in janken uit... http://zanyvideos.com/media/video/1286.wmv
Echt heel vreselijk voor de kleintjes die die achter laat zeg!! Maar ja risico van het vak zeggen ze dan he
Hier ook nog een mooi filmpje van Discovery Channel... http://animal.discovery.com/beyond/play ... =212352045
Je haalt de woorden uit me mond. Ikzelf vond het ook verschikkelijk die dieren leven niet voor niks in het wild. Maar dit is ook wel heel erg. Zoiets gun je niemand. Ik hoop dat zijn vrouw en kinderen een beetje over het verdriet heen kunnen komen. Er is niks erger als iemand verliezen waar je ontzettend veel van houd.
Ik hoorde gister dat Steve geen staatsbegrafenis krijgt. Hij word begraven als een gewone burger omdat hij een gewone man was. Geen poespas, gewoon normaal. En ik hoorde ook dat het filmmateriaal waarop te zien is hoe Steve gestoken word door de rog vernietigd word zodra het politieonderzoek is afgerond...en ik kan ze daar geen ongelijk in geven.
hij heeft met zijn shows en uitleg ook wel veel kennis gebracht bij de gewone burger over de gevaren.. Ik vind het echt jammer Dat hij geen staatsbegrafenis krijgt, vind ik eigenijk ook wel normaal. Hij was inderdaad ook een gewone burger zonder staatverleden..
Even voor de liefhebbers, ik ga zeker kijken, ik vond z'n series altijd heel erg leuk en boeiend om te zien! RIJSWIJK (ANP) - De natuurzender Animal Planet wijdt zondag een eerbetoon aan de omgekomen krokodillenjager en presentator Steve Irwin. Van 13.00 uur tot 19.00 uur zendt de omroep in twee lange blokken dertien afleveringen uit van het programma 'Crocodile Hunter'. Irwin kwam maandag om het leven, toen een pijlstaartrog hem tijdens het duiken stak. Discovery Communications, moederbedrijf van Animal Planet, is diep bedroefd door zijn dood en noemt hem een van de hartstochtelijkste natuurbeschermers in de wereld.
Nou nou dames, biecht maar op! Maar effe serieus, dit gaat toch wel veel te ver. Dat je fan bent ok, maar om nou dieren te gaan doden... Fans nemen wraak voor dood Crocodile Hunter (www.nu.nl) Uitgegeven: 12 september 2006 11:36 Laatst gewijzigd: 12 september 2006 11:36 SYDNEY - Fans van de Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin hebben mogelijk al tien pijlstaartroggen gedood uit wraak voor de dood van hun idool. Dat meldde dinsdag Michael Hornby, een vriend van Irwin en directeur van een door hem opgerichte natuurbeschermingsorganisatie. De 44-jarige Irwin kwam vorige week om het leven toen hij door een rog in de borst werd gestoken bij het duiken. Sinds de dood van de populaire tv-ster zijn al tien dode pijlstaartroggen met afgesneden staarten teruggevonden op de stranden van noordoost Queensland, de staat waar Irwin woonde en een dierentuin had. Volgens een lokale bioloog is het nog niet duidelijk hoe de roggen zijn gevangen en of hun dood te maken heeft met het overlijden van Irwin. Hornby meent dat het doden van de pijlstaartroggen "het laatste is wat Steve zou willen". De autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.
Ik denk niet dat dit soort acties iets is wat Steve Irwin zelf gewild zou hebben ... denk niet dat hij er blij mee zou zijn dat zijn fans dit doen ! Groetjes, Nikki F
Ik denk ook niet dat Steve Irwin gewilt zou hebben dat mensen nu in eens pijlstaartroggen gaan doden. Slaat echt helemaal nergens op net als of die ene rog Steve expres heeft vermoord ofzo