ik ben vandaag weeste werken.. daarna na de garage gereden had een afspraak voor nieuwe banden! kwam daar bijna aan gelijk een lekke band! dus kwam super uit en jullie?
Thuis gestudeerd en thuis gewerkt. En voor de rest al m'n tijd aan Milan besteed (lekker wandelen, zwemmen, binnen spelen, knuffelen, voeden, etc.) Zo nog even koken en eten. En daarna met m'n vriend lekker op de bank hangen. Kortom: niks bijzonders
oppassen op mijn nichtje.. ze is net opgehaald en ik ga zo maar wat in huis doen.. (pfff..) vanavond misschien naar Breda even een auto kijken.. en nog even boodschappen doen
@blusvrouw ow wat spanned! ik hoop voor je dat ze snel komen! laat het nog wel even weten hoe en wat lijkt me leuk! xxx
whaha val wel meej! vanochtend test gedaan hij was negatief! en heb het gevoel dat me duiveltje eraan komt! hopen dat hij snel komt kunnen we snel verder na de volgende ronden!
Ik heb m'n zoontje verzorgd. Eten geven, aankleden enz. En in huis heb ik opgeruimd, gestofzuigd, gedweild en was gevouwen. Nu nog de vaatwasser uitruimen en straks als de wasmachine klaar is een was ophangen.