hallo meiden, ik zoek een boek dat over dwarsliggende peuters gaat heeft iemand een goede tip? alvast bedankt!
peuterpuberteit van Jose Sagasser. Op bol.com kun je een exeplaar inkijken als je wilt. Over allerlei facetten van de peutertijd, ik pak het er heel vaak bij. Is ong. 14 euro of zo
het beste boek dat ben je zelf. vind die voor gekouwde boeken maar niks, staat er allemaal zo leuk in. ik heb ooit is het boek oei ik groei gehad ,alles wat er instond had ik niks aan ,herkende het ook niet bij mijn kind. elk kind is toch anders.
Ik zou toch even de bieb in lopen. Daar staan echt planken vol en dan kan je gewoon een paar lenen. Wat ik een fijn boek vind vind jij misschien wel helemaal niks. Is toch wel erg persoonlijk...
ik denk dat ik idd even de bieb doorga en als ik een goed boek heb gezien ga ik het denk ik kopen... sonja daar heb je wel gelijk in, maar verlies de moed er soms aardig in... t zal ook vast liggen aan de situatie dat ik zwanger ben, heb constante oorontstekingen, voorhoofdholteontstekingen , veel lage rugpijn en last van bekken en veel steken in bil.....dus laat de moed nog wel eens zakken en t is een heel pittig kereltje haha...en dan lijkt het mij prettig om zo nu en dan eens terug te kunnen vallen op een boek zodat mijn gedachtengang soms weer even opgefrist kan worden