Hoi, Al 2 jaar lang verafschuw ik ze.. Crocs.. Maar nu kreeg ik een tip dat deze voor de zwangerschap toch wel heel erg lekker lopen etc en dat ze hele leuke modelletjes hebben. Dus ik even surfen naar de croc site en zo kwam ik uit bij het model 'prima' of 'marlindi' en ik vind ze eigenlijk opzich wel leuk? Wat vinden jullie ervan, kunnen ze of kunnen ze niet!?
hahaha ik heb ook altijd geroepen die dingen zijn oer maar dan ook oerlijk.. op de markt riepen ze zelfs de lelijke schoen die lekker loopt en ja dan maar aan me kleine meid denken dus ze toch maar gekocht haha dus aggh als ze lekker lopen waarom niet
ik loop al 2 jaar op crocs.ik vind ze heerlijk als ik veel gelopen heb om ze thuis aan te trekken maar ik ga er ook mee naar de winkel
Nee! Echt niet! Als er iets is wat lelijk is zijn het crocs! Ik vind het echt iets voor ziekenhuispersoneel! (iedereen natuurlijk zn eigen mening, maar ik vind ze werkelijk afschuwelijk)
ik heb de celeste suede,en de malindi,en ik heb nog een paar die lijken op de venture maar dan voor vrouwen
Ik HAAT crocs...maar heb even gegoogled op die jij bedoeld....en dat ziet er toch heel anders uit dan gewone crocs. Ik vind dit wel kunnen
Haha, geweldige reacties Ja ik vind de standaard modellen ook écht verschrikkelijk maar vond deze 2 nog wel gaan..
Hmm.. maar als ik dan deze foto zie: http://image.rakuten.co.jp/littleis/cab ... _coral.jpg Dan valt het model 'prima' alweer af..
AU! het doet gewoon pijn aan mijn ogen! deze vind ik wel leuk trouwens: http://www.sandalsuperstore.com/bpimage ... 037.lg.jpg
ja, het zijn de meest afschuwelijke, lelijke schoenen die er bestaan MAAR ze lopen echt heeeerlijk, zeker nu ik zwanger ben! Vorig jaar heb ik ze aangeschaft voor mijn werk omdat ik lange dagen maakte en mijn voeten na afloop erg pijnlijk waren. De eerste week vond ik het echte ondingen, maar na die week kon ik echt niet meer zonder! En ook nu mijn voeten zo dik zijn en erg vermoeid aanvoelen zijn Crocs ideaal. Ik loop er gewoon mee naar de winkel etc. Ik word nooit nagekeken gelukkig haha, er zijn genoeg mensen die erop lopen
Voor kleintjes vind ik ze wel schattig. Maar voor volwassenen kunnen ze echt niet (vind ik) ze lopen denk ik wel heerlijk maar nee mooi zijn ze niet