Crocs, kunnen ze of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Haha, ik zou ze ook nooooooit kopen, totdat ik nu einde zwangerschap toch echt niets anders pas... Ik ben overstag!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :) die heb ik ook, precies dezelfde! Lopen heerlijk!

MAAR, ik heb ook die spuug lelijke crocs, ik zou er nooit buiten op durven te lopen eerlijk gezegd, maar in huis vind ik ze heerlijk! 8)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Die zijn ook fout hihihi, :oops: ( sorry )

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Vleeskleurige crocs? :confused:
    Whahahahaha! Te erg!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik heb geen crocs, omdat ik ze al teveel zie en gezien heb. Die nieuwe modellen die wat minder lomp zijn vind ik wel grappig, maar dat lijken me echt niet ademende zweetschoenen.

Ik heb wel gepimpte Birckenstocks, met glittergespen en zilveren met bloemen erin gestansde leren banden.

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    mijn zus had laatst een kennis gezien op een festijn met groene crocs witte broek en een groen shirtje......dat KAN ECHT NIET!

Vind crocs dan ook echt helemaal niks!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, maar dat doe ik ook wel hoor. Ik ben voor wat betreft Birkenstocks om. Ze kunnen goed onder een linnen broek of spijkerbroek met zomers hemdje, of gewoon lekker thuis. En 'hip' Nederland draagt ze ook, dus ik ben zelfs hip ;) hihi! En inderdaad, ze lopen heeeeeeerlijk!

Maar Crocs blijf ik lelijk vinden, Vooral omdat ze zo plastic zijn. En vooral in uitgesproken kleuren zijn ze eng!

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hihi @juud: wat dacht je van knal roze? Vond het eerst eigenlijk niets maar na erover nagedacht te hebben leek het me wel erg vrolijk voor op de werkvloer.....Alle oudjes zullen er vast vrolijk van worden....

En wat jij hebt met die Birkenstocks, dat heb ik met crocs....vnd ze niets maar nu vind ik ze heerlijk lopen en mn voetjes zullen vast blij zijn aan het eind van een avonddienst...en er lopen zoveel mensen op dat niemand er raar van op kijkt dat ik ze ook draag en dat vind ik ook wel lekker want hou niet echt van in de belangstelling staan.

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vind ze echt heel fout en lelijk. Fok de Croc!

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik vind ze niet mooi ofzo maar ik heb ze wel!
    Lieve heeft ze ook.
    En ze lopen ZALIG!
    Heb het nieuwe model en niet die grote klompen zeg maar.
    Vind ze ideaal voor een dagje pretpark,dagje naar het water of als ik gewoon een eindje ga wandelen met Lieve ofzo.
    Niet de mooiste schoenen maar ohw zo zalig met lopen!
    Maar heb ook birkinstock en ook die lopen heeeeerlijk.
    En die heb ik nu 2 jaar want heb ze gekocht toen ik zwanger was van Lieve en draag ze nu nog.
    En beken dat ik die leuker vind ook dat de Crocs maar ja Crocs lopen heerlijk.
    Die grote klompen moet ik niet

11. Aura

Aura Niet meer actief

Ik vind ze TE lelijk maar ja...heb ze helaas ook....werk in de zorg en daarvoor zijn ze wel ideaal...lopen heerlijk en ze zijn uitwasbaar. Maar ja gelukkig ben ik niet de enige in die zorg die voor lul loopt met die verschirkkelijke dingen.....

Die birckenstock ofzo vind ik afzichtelijk, mijn zusje wilde ze kopen (die gepimpte) maar heb gezegd dat ze dat niet in mijn bijzijn mocht doen hahahaha.....

12. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vraag me ook af waarom ze wel goed zijn als je in de verzorging werkt? Ik werk als verpleegkundige en doe ze niet aan! Zelfs met m'n wit pakje vind ik dat ik nog wel de moeite kan doen om mooie en toonbare schoenen aan te doen!
    Voel me beledigd! Puh...

;)

Maar nee, serieus, geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt om zoiets aan m'n voetjes te doen!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ze zijn uberlelijk .....maar ik vid het type marlinde of zo wel leuk ...maar goed ze lopen zo lekker dat ik zo ook wel zou willen hebben

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    (@Aura)
    Hier nog iemand in de verzorging, en ik vind ze echt walgelijk! En ook al zouden al mijn collega's er mee lopen, ze doen het goddank niet!
    Waar liepen jullie dan allemaal op voordat de crocs kwamen :)
    OP schoenen die niet lekker liepen :p

Ik loop momenteel vooral op teenslippers, ivm dikke voeten, ook niet charmant maar altijd beter dan crocs.

Hoewel ik moet toegeven dat ik crocs voor kids tot een jaar of 6 nog wel leuk vind.

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik loop er nu continu op, gewone schoenen pas ik niet meer i.v.m het vocht vasthouden en aan slippers heb ik niet veel steun. Dus lelijk of niet ik vind ze heerlijk lopen haha

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Die heb ik gister ook gekocht. Lekker lopen ze he!

18. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik heb ze.
    Gewoon die lelijke klompen maatje 41.
    Ik vind ze ook afzichtelijk om te zien, maar ik ging gisteren even schoenen passen in de winkel en toen ik in maatje 43 nóg niks vond waar ik in kon, ben ik maar weer weg geslooft op mijn oerlelijke crocs.
    Tja, wat moet je als je voeten zo dik zijn dat je nog geen eens meer in teenslippers (nee ook niet in birckenstocks) passt? :(
    Ik ben trouwens wel van mijn chronische rugpijn (door een linker been wat 5 mm korter is) af sinds ik op crocs loop.

Dus voor mij is het: VIVA LA CROCS!!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb ook rugklachten en denk ook wel dat ze helpen. Zit een ergonomische zool in.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik werk in een zwembad en ook daar zijn ideaal voor. Ze drogen snel en hebben een ontzettend goede antislip zool
    Zelf heb ik overigens de (zwarte) mary janes. Valt iets minder grof dan de klompen en ook door de kleur ziet het er nog vrij beschaafd uit ;) .
    Over straat zou ik met de mary-janes niet gaan. Wel bijvoorbeeld met de slipper modellen. Zo vind ik de patra's erg mooi en ook de cleo vind ik mooi. En met de ithaka is ook zeker niets mis! Volgens mij zijn alle 'slipper' modellen prima ;) .
    http://www.crocs.eu/shop/step1/details. ... NL&m=1&s=1

alleen wat prijzig voor teenslippers... Maar ik had dus zelf graag nog een paar patra's gehad. Jammer genoeg kon ik daarvoor -tot nog toe- niet slagen hier. En bestellen via de site is zo moeilijk i.v.m de maten...

Deel Deze Pagina