Ik denk dat je mijn punt wel begreep. Alleen bij jou dus niet helemaal van toepassing. Gelukkig heb je er baat bij en kan je hier goed op lopen
Hier geen crocs... het lelijk zijn weegt niet op tegen het comfort. Er zijn ook echt wel schoenen te vinden die ook lekker lopen en er goed uitzien.
He maar afgezien van de lelijkheid, krijgt iedereen die ze heeft geen enorme zweetpoten van al dat plastic?
sybje je kan ze bij de croc winkel kopen weet niet waar je vandaa komt hhier kun je kijken of dr 1 in de buurt zit http://www.crocs.eu/shop/shop_locator/?m=3&s=2
oke ik zie hier in de buurt al verschillende winkels ....ik wil de mary janes .....en dan zwart of zilver ...hoop zo dat ze ze nog hebben hier
Ik vind ze alleen leuk voor kinderen. Ik zelf zou ze echt nooit kopen, vind ze te lomp.. Maar ik geloof best dat ze heerlijk zitten!
Ticho vind ze helemaal geweldig... Dus hij heeft ze ook. Niet de orginele die vind ik gewoon te duur... hij wil ook echt alleen maar op die schoenen lopen.... ik vind de normale in de grotere maten erg lomp... heb ze zelf ook aangehad in de winkel... jemig wat voelde ik mij lomp zeg
ik zag gisteren bij een dierenwinkel die nepcrocs van een bepaald merk ...ik dacht ooh leuk ik koop een paar voor mijn neefje .....25 euro voor de allerleinste kindermaat , dat is toch niet normaal ?
Nee, inderdaad! De echte kosten 29,95 voor kinderen... Over lomp gesproken: Ik heb gelukkig kleine voeten (maat 37) en pas met gemak in de kleinste damesmaat, dan valt het met de lompigheid gelukkig heel erg mee. Maar ik kan me voorstellen dat je een beetje schrikt als je maat 41 of zo hebt...
Ik vind ze spuug lelijk, maar dan ook echt LELIJK. Maar heb ze toch gekocht hahahahahahaha. Allen zijn ze voor op mijn werk. Zal er nooit mee op straat gaan. Ze lopen wel erg prettig, dat dan weer wel
ik heb gisteren de birkenstocks besteld, kei leuke slipper, meteen twee paar, een zilvere en een zwarte met steentjes.