uhmz, hier nog een die ze OERlelijk vind, Maarrrr jaja op mn werk lopen we niet met buitenschoenen, vanwege de hygiene. oftewel sloffen of sokken/blote voeten. en das dus helemaal niks voor mij.. dus ik aan de crocs. en ik moet toegeven, ze lopen echt heerlijk! meestal met veel tillen/lopen etc. aan het einde van de dag last van mn rug. nu NIKS meer.. *misschien zit dat wel tussen de oren, maar vind het best * liefs kanjer
ik wist helemaal niet dat crocs meerdere modellen had. sommige modellen zijn best heel leuk. dat standaard model vind ik vreselijk, en nog erger vind ik mensen die nep-crocs hebben en dan beweren dat ze crocs hebben
nou ze zijn nog een soort van gevaarlijk ook die crocs ....had daarnet een beetje zweet/klamme voeten en ging effe rennen ....dat ging niet helemaal goed ......niet rennen met crocs dus
Hahahahahaha, nog steeds veel mensen die ze OER-lelijk vinden maar ze toch kopen! Zo grappig! Ik heb afgelopen week de 4-daagse gedaan en na iedere wandeldag zag je ZOOOOOO veel mensen hun wandelschoenen uitdoen en Crocs of Birkenstocks aan doen. Ik ook, de Birkenstocks dan hè. En iedereen maar zeggen: ja, ze zijn lelijk, maar ze loepen nu extra lekker. In Nijmegen is een speciale Crocs winkel, waar ze dus alleen maar Crocs verkopen. Druk daar! Hihihihihi!
Wat voor Crocs iemand ook heeft of wat die er er ook over zegt, mij boeit het niet. In mijn ogen zijn ze allemaal even afschuwelijk, ik kan me niet voorstellen dat er een model is dat er fatsoenlijk uit ziet
Ze kunnen zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo NIET!
Dat zal best, maar als je voeten zo opgezwollen zijn van het vocht dat je verder geen andere schoenen aankan, zal dat me echt een zorg zijn! Ok, binnenshuis dan...
na al die tijd vindt ik ze nog steeds afgrijselijk, vindt het echt geen postzegel als ik iemand er mee zie lopen ,en al helemaal niet met die goedkope versies ervan waarbij doe voorkant nog even een stuk breder is dan bij de originele versie hier komen ze er dan ook echt niet in
ik heb de nepversie voor mijn zoontje want ga echt niet voor hem 30 euro neer leggen als hij ze weinig aan hebt en er zo weer uit gegroeit is heb ze in griekenland gekocht voor daar toen
als ik aan crocs denk denk ik an die klompachtige dingen en denk ik amenooit NIET! maar als ik dan de website bekijk en die slipperachtige crocs zie dan denk ik,he best leuk eigenlijk.Dus het ligt er maar net aan welke. Maar dat is toch met alle schoenen? dus als jij ze mooi vind en lekker vind lopen,gewoon DOEN!
Ik vind Crocs er ook niet echt uit zien, maar ik heb ze toch gekocht. Ze lopen echt super. Ik heb een staand beroep, heb al gympen en van alles en nog wat geprobeerd, maar Crocs lopen toch het beste.
wat ik trouwens vooral een beetje raar vind.. is dat ook een hoop volwassenen totaal vergeten dat knalroze crocs toch echt neit staan bij je rode broek, je korte rokje etc lijkt soms wel een excuus om verder niet te kijken naar wat je aantrekt.
hallo meiden ik riep ook altijd met die rara dingen ga je toch niet lopen nu heb ik zelf ook allelei kleuren haha loop er op m ijn werk ook op moet de herle dag staan dussss ze zijn heerlijk ik raad ze iedereen aan
Ik trek mijn dochter haar roze croc's al niet aan als ze niet iets aan heeft waar roze inzit, en ik koop ze voor mezelf echt niet geef mij maar zilveren birkenstocks
Ik heb de lichtblauwe teenslippers van Crocs gepast, ze zitten heeeerlijk! Ik denk dat ik ze maar ga kopen, aangezien ik van die olifantenpootjes heb met dit weer. Wel duur voor slippers trouwens, 45!
ik draag groene nep crocs thuis en voor mijn werk in het verpleeghuis draag ik witte nep crocs en ze lopen lekker. heb geen vermoeiende of pijnlijke voeten...