ik heb ze in het roze en groen maar heb ze alleen aan als ik aan het werk ben (ziekenhuis) en loop dus wel wat af ik vind ze ook niet echt mooi maar ze lopen echt heerlijk
Ik zei ook altijd van nou die dingen koop ik noooooit, nou vandaag ben ik op de mart toch trug gekomen daar op. Heb roze slippers gekocht dus wel ander model. Ze zitten heerlijk!
ik heb ze ook ze lopen heerlijk en kan me niet schelen hoe ze er uit zien hoor voor me kleine heb ik ze ook alleen van dora, was trouwens in beverwijk op de zwarte markt hadden ze de echte crocs voor veel minder.
Ik heb witte, zwarte en roze met een bontje, sandalen en ze lopen heerlijk! Heb altijd op birckenstock gelopen, maar nu
Haha, ik vind de reactie,s ook heel erg leuk hoor. Ik zelf heb ze ook de lichte rose met bond je kan de bond er weer uithalen wassen en je hebt weer heerlijke schoenen.Ik vind ze heel erg leuk ook vrolijk met die dingetjes erop in en rond om het huis ff naar de winkel ofzo zijn ze goed genoeg. vroeger had je in de verzorgingshuizen witte klompen uit grootmoeders tijd of die gekke adam slippers dan ook nog de zokken er erin sorry vind dat dus echt geen gezicht. inplaats is daar de vrolijke croc,s gekomen met al die fleurige dingentjes erop vind het heel erg leuk mensen kijken automatice naar je croc,s ze lopen goed. het scheelt ook heel wat spataders op je benen als je beetje lekkere schoenen aan hebt als je de hele dag op je benen staat En dan nog wat als ze zo oerlelijk zijn, waarom loopt dan iedereen ermee op de camping bij het zwembad, wand ze zijn super gemakkelijk. water bestendigt je kan je doche of badkamer schoonmaken zonder dat je natte voeten krijg. ik heb echt poep aan wat een ander zegt wand vind ze leuk en heerlijk lopen. mijn ouders zeiden dat is toch niet voor ons van die dingen en nu lopen ze erop anti croc,s is ook echt anti croc,s
Ik heb enorm doorgezakte voeten en heb speciale steunzolen in mijn schoenen, deze passen weer alleen in sportschoenen dus altijd zweten zomers.... Maar Crocs zijn zo gemaakt dat mijn voeten toch voldoende ondersteund worden... heb ze nu een week (mary-jane/smalle vrouwen model) en ben er zoooooooo blij mee! (ik vond ze afgrijselijk, maar ben er nu echt gek op )
ze zullen best lekker lopen maar ik vind ze werkelijk afgrijselijk. mijn moeder is inmiddels een museum begonnen, maar mij krijg je er niet op. ik heb zelf onwijs lekkere teenslippers van converse met een voetbed. daar ben ik verliefd op. ennuh verder heb ik hele slechte schoenen alleen maar all stars want ik draag geen leer. een aantal kunstleren schoenen maar of die echt een goed voetbed hebben ?
haha leuk een museum waar is die gevestigt. croc,s museum haha. kraken of maken de croc,s snik snik voor de croc,s denk zelf kraken, haha
Mijn jongste dochter heeft beenlengteverschil, ook zooltjes........ Maaaaaaar met crocs hoeft ze geen zooltjes, heel fijn voor haar, kan ze ook eens met blote voeten in haar "schoenen"
ik heb bij de aanscha wel gekeken naar de kleur ,.....want je ziet soms creaties voorbij komen...... ik heb metalic paarse mary janes gekocht ik draag over het algemeen zwart en paars dus dat zit wel goed
Idd ik werk in een verpleeghuis en echt iedereen die in de zorg werkt loopt op die stomme dingen... Ik niet dus lekker mijn eigen schoenen die lopen het lekkerst. Maar ieder zijn eigenkeuze natuurlijk
http://www.crocs.eu/shop/step1/details.php?id=10127&lang=NL Hier zag ik vd week iemand mee in de supermarkt, maar vond het echt geen gezicht hoor. Het zo super plastic allemaal. Ik zou ze misschien alleen aanschaffen voor in de tuin ofzo, maar dan zijn houten klompen nog bijna mooier
Ik draag de gewone crocs (felgroen en blauw) thuis en op mijn werk (ja in het ziekenhuis... maar dat komt ook omdat ze gewoon lekker lopen en makkelijk schoon te maken zijn.. ) Ik zou ze niet aantrekken om even de stad in te gaan ofzo..
Haha! Ik liep hier ongeveer als 1 van de eerste op crocs, gekocht in Zuid Afrika. Toen waren ze hier in Nederlang nog niet veel te zien. Iedereen lachte me uit, en ik geef toe ze zijn gewoon lomp en zien er niet uit! Toen kwamen ze in Nederland, en iedereen die mee eerst voor gek verklaarde loopt nu op crocs . Best vreemd ... Ik loop er nog steeds op en ze lopen heerlijk. Ook tijdens mijn zwangerschap. Geen veters, je schiet er zo in met je voet.
http://www.crocs.eu/shop/step1/details. ... NL&m=1&s=1 Ik heb deze in rose en groen.....ze lopen echt heerlijk die slippers...bij alle andere teenslippers krijg ik direct last, maar bij deze niet. Ze liggen ook heerlijk onder de voet omdat er een soort massagebedje inzit. De zijkanten (dat witte om je voet) is van stof, dus geen plastic gevoel. Ik zou er een marathon mee kunnen lopen. Heb ze dan ook te pas en te onpas aan ...zelfs in de winter