@vlekje ik heb die groene slippers ook en ze lopen fantastisch ....alleen de hak had ietsje lager gemogen
NIET, nooit niet! dat is samen met de klomp toch wel het lelijkste schoeisel wat ik ooit heb gezien ten minste dat standaard model, andere modellen ken ik niet
Crocs zijn absoluut fout! Ik vind ze oerlelijk! Maar o wat lopen ze lekker! Zelf pas 2 weken op vakantie naar de camping geweest en voor daar zijn ze wel erg makkelijk, heb heel de vakantie geen andere schoenen aan gehad! En je stapte er ook zo mee onder de douches daarzo zodat je geen aparte badslippers nodig had ik heb van die neppe van 3 euro nou die hebben zn geld wel opgebracht hoor haha
Vind ze zelf ook oerlelijk maar door al deze pagina's te lezen heb ik toch besloten me morgen een paar te gaan halen voor in huis Ze gaan toch ook met sokken aan he?
Oerlelijk zijn ze wel... maar IDEAAL bij ons op de werkvloer (in het ziekenhuis) Thuis heb ik ze voor de honden uit te laten
Ik vind jullie echt grappig echt de meerderheid vind ze lelijk maar heeft ze toch. Ik wil er echt niet dood in gevonden worden hoe lekker ze ook lopen dan maar pijn haha
MIJN VOETEN ZIJN ERG GEZWOLLEN EN DAN ZITTEN DE CROCS WEL HEEL MAKKELIJK HOOR LELIJK OF NIET MIJN GEMAK TELT
Is er ook nooit markt ofzo bij jullie? Hier staan ze er altijd overal op markten of braderies mee. En soms hebben ze acties bij bijv. kruidvat of dirk van den broek ofzo (voor zomaar een paar euro) of je moet de echte willen maar die zijn best duur en dat heb ik er niet voor over voor die lelijke dingen haha
I love Crocs, want hierdoor verdien ik centjes, hihihihi... Nee hoor, valt wel mee. Ik verkoop in mijn webwinkel van die Jibbitz voor op de crocs, en dat loopt echt als een trein, die dingen zijn niet aan te slepen, vandaar dat ik van de week een nieuwe lading besteld heb, wel 1000 stuks hahahahahaha !