Die mensen lopen hun hele leven op blote voeten😜 En ze zeggen toch zo veel mogelijk op blote voeten lopen is goed voor de ontwikkeling van de voet. Hier hebben ze alle 3 teva's en lopen daar erg goed op.
Klopt! En toch kopen wij schoentjes met de beste zooltjes etc! Maar ze lopen dat natuurlijk niet allemaal op blote voeten. Er wonen ook heus mensen die wel schoenen hebben, al zijn het maar ingezamelde vanuit andere landen
Roin daar had ik het toevallig over met een vriendin! Haha.. Ik vertelde haar dat ik had gelezen op het forum dat crocs niet zo goed schijnen te zijn en zij gaf mij dezelfde opmerking toen dacht ik, tsja inderdaad.. Misschien zijn ze niet heel goed maar dat is dan denk ik alleen als ze enkel en alleen daar op lopen. Heb ze toch moeten ruilen omdat ze niet echt super zaten en dus weinig ruimte meer hadden om te groeien. Nu sandaaltjes van het merk rider (?) gewoon van rubber met twee keer klittenband bandje. Best prima ook zo voor de warme maanden alleen zijn ze nog iets te ruim haha, wat irritant zeg iets vinden wat precies goed zit! Maat 22/23 was net te klein als hij er op stond, teentjes zaten helemaal vooraan. Nu maat 24(!) genomen en die is nog net ietsje te ruim maar denk voor de hele zomer dat t wel goed is, het is hier nog warm tot en met oktober normaal gesproken
De crocs sandaaltjes vond ik eigenlijk wel veeeeel leuker staan, deze vind ik niet zo, maar ja, moet wat..!