Ik heb ze noodgedwongen maar aangeschaft aangezien ik met mn dikke enkels verder nergens meer inkom! Ze zitten wel echt super lekker!
Ik heb niet de echte, die vind ik te duur. Heb ze op de braderie gekocht voor 5 euro Loop er alleen binnen mee, maar m'n voeten zijn nu opgezet dus... nu slippers! jessica
Mijn man heeft ze als moederdagkado via i-net besteld via de website, zeegroene. Ze zitten echt super lekker, en ze blijven superlelijk
Ik snap niet wie die lelijke dingen ooit ontworpen heeft... Ik ga ze nog niet dragen al krijg ik er geld bij!
Ik vind ze ook spuuglelijk, maar ik hebrooie neppers. Toch stiekum wel leuk hahaha. (de mijne waren3,50 bij action) Vandaag voor Giulian legergroene gekocht met n krokodil erin. Leuk he?!
Wij hebben een klant, een man van middelbare leeftijd, die laatst op knalgroene crocs en een lichtgroene broek erboven binnen kwam lopen..
ik vind ze ook super lelijk, maar heb ook stiekum de nepperds haha, leuk voor thuis, maar ga er echt de straat niet mee op 8)
aaaah ik vind ze ook afschuwelijk..voor volwassenen én voor kinderen, ik vind het maar vreemde gedrochten *lol*
Ik heb ze ook gekocht. Ik hou soms zoveel vocht vast dat ik niets anders meer aan mijn voeten kan krijgen, dus dan maar Crocs
lelijk of niet lelijk diegene die ze heeft ontworpen heeft het goed bedacht en de centjes komen binnen een echte rage.
Ik heb ze ook al een tijdje en werk niet in de zorg maar ze lopen echt waanzinnig! Ik heb ze nu ook voor mijn dochtertje gekocht en zo leuk. Ik zal een foto in mijn album zetten want het is echt zo schattig! Ze zijn nog een beetje groot maar dat komt vanzelf. Liefs Ivan
Zo afschuwelijk zijn die dingen. Zijn net klompen met een plastic-look. En om ergens fijn op te lopen heb ik Birckenstocks gekocht. Heb een kast vol soorten slippers, maar allemaal lopen ze kl*te en moet ik ervoor oppassen dat ik ze niet verlies tijdens t lopen. Gevolg...trek ze nooit meer aan. Maar die Birckenstocks zijn echt fantastisch.
Ik ben laatst bevallen in het ziekenhuis en daar hadden ALLE verpleegsters en vroedvrouwen ze aan. Denk dat ze daar verplicht zijn... Is wel Belgie
Ik heb inmiddels 2 paar crocs.. de cayman voor mijn werk en de mary jane voor thuis.. ze lopen echt heeeeeerlijk! Wil er nog wel een paar slippers bij..hihihihihihi
Ook ik heb nu mijn tweede paar croc's thuis liggen, ideaal, ik vind ze fantastisch, ik loop er echt bijna altijd op, op het werk , thuis, nu nog een keer een paar teenslippers, trouwens ik had gehoord dat ze in Maastricht een speciale winkel geopend hebben met alleen maar crocs
Ik ga nog twee paar kopen, zaaaaaaaaaaaaaalige schoenen. En ik ben nog wel van de hakken dus het was wel even wennen qua look.
Heb ze ook voor het werk. De Mary Jane versie. Ik vind het voetbed heerlijk, en mijn loophouding verbeterd er enorm door .