Ik heb een vraagje. 4 juni hebben we voor het laatst geklust, toen ben ik 8 juni ongi geworden. (naar mijn mening iets te vroeg t.o.v. mijn 'normale'cyclus.) 10 juni 's avonds echt enorme steken en pijn, kon niet meer rechtop staan, en daarna was de ongi totaal verdwenen. Dus ook niet een heel klein beetje of laatste roze vegen, maar echt weg. Ongi was wel gewwon met helder rood bloed. Kan dit een late innesteling zijn?
Toch misschien een testje er aan wagen? Heb je normaal veel ongi pijn, wat is voor jou normaal, kwa dagen, hoe lang duurt het normaal en hoe kort nu?
Normaal ben ik niet echt super heftig ongi, maar loopt het wel een beetje af. Niet zo abrupt als nu. Zo'n 3/4 dagen en eigenlijk nooit echt buikpijn ofzo. Maar als ik nu zou testen is dat toch nog te vroeg?
Voor de nieuwe cyclus is het veelste vroeg, maar als je denkt dat je " anders" ongi was dan normaal en je toch een beetje het " zou ik zwanger zijn" gevoel hebt dan is een test op de vorige cyclus juist ok. Zelf was ik de vorige cyclus ook ineens heel ander ongi, ik had nooit last van spotting ( een dag of 2 voor nod wat " afveegbloed") en nu ineens wel. Ik dnek eerlijk gezegd dat als er nieuw rood bloed is geweest dat het echt ongi was. Maar er zijn zat meiden die min of meer ongi worden en toch zwanger zijn. Daarom toch misschien een testje, waarmee je dus eigenlijk een beetje test of je onig wel echt ongi was of niet.
thanx, vreemd is het allemaal wel, maar dat is ons lichaam ook. Misschien dat ik dit weekend er maar een testje tegenaan gooi!