hoi hoi dice eet nu al vanaf dat hij 6 maand is brood tussen de middag mogen ze ook al een croisantje bv als je in de winkel bent en hij begint te zeuren als z'n zus een broodje krijgt
Ik zou nog geen hele geven, maar een stukje kan echt geen kwaad, het is ook brood. mijn zoontje kreeg ook een stuk als ik croissantjes at. groetjes, Miranda
nee gewoon en stukje zo'n hele met die harde stukjes van de korst lijkt me geen goed idee maar alleen het zachte
Eva kreeg met 8 maanden toen we in Frankrijk waren bijna elke ochtend een croissantje. Soms at ze 'm helemaal op! Wij gaven 'm gewoon helemaal aan, kon ze zelf afhapen en opeten.
Precies! Kan prima lijkt me! Is niet veel anders dan een snee brood ! Alleen misschien wat minder gezond, maar dat is natuurlijk niet zo erg voor een keertje! Overingens zou je ook een koekje in je tas kunnen stoppen, of een stukje komkommer misschien. Dan kan ie dat lekker op eten als ie trek krijgt terwijl je aan het winkelen bent !
Mike heeft vanmiddag weer een meergranenstengel van Bakker Bart gegeten, vind ie echt heerlijk Hij krijgt op het kdv trouwens af en toe een croissantje bij de lunch.
allemaal luxe kindjes hier haha snoopy kreeg eva dat ook met die soort korst erom? of haalde je dat eruit bolbuikje normaal heb ik dat altijd in de tas zitten maar als ik ga winkelen neem ik m nooit mee
Aha! Haha! Ik zorg altijd dat ik wat bij heb! Heb er namelijk een vreselijke hekel aan om (wat mijn moeder altijd doet) de kindjes in de winkel al iets te geven wat ik nog niet afgerekend heb ! Dat komt gewoon door een bepaald gevoel dat ik erbij heb ! Maar oke, hier eten ze de croisantjes met buitenkant en al. Maar wel vanaf ong 11 maanden omdat ze pas rond de 10 maanden met brood zijn begonnen !
Eva kreeg 'm gewoon zo, dus ik haalde er niets vanaf. Ging prima! Over een paar maandjes weer . Hanneke, Eva krijgt dus wel altijd een krentenbol uit de supermarkt als we bij de kassa staan . Mag eigenlijk niet, ik weet het (maar aan de andere kant, wij zijn vaste klanten, dus vind ik wel een beetje dat het mag ).
hahahah snoopy ja idd wij zijn ook zo'n beetje vaste klant en vaak krijgen ze het niet van mij maar van een vriendin die daar werkt van de ene bij de broodjes krijgen ze een broodje en bij de broodbeleg een plakje ham
tja idd, wij zijn ook wel vaste klant, tenminste doe nooit boodschappen in een andere winkel, maar toch vind ik dat het niet mag! Haha! Das gewoon iets van mij, want ik zie het heel vaak gebeuren ! Heb er verder ook echt geen problemen mee dat iemand het wel doet hoor, alleen wil ik het niet hebben. Ook misschien wel om gezeur later te voorkomen, dus als ze straks 3 zijn ik perse bijv krentenbollen moet kopen omdat ze gewend zijn die een te krijgen in de winkel, snap je? Haha! Gewoon mijn gedachtes dus !
Oh, ik trek ook al vaak een krentenbol of stuk eierkoek uit een zak en dat krijgt ze dan al in de supermarkt. Ik vind dat wel gezellig, ze zit zo tevreden te peuzelen. Maar ik doe het niet standaard, soms wijst ze al en roept ze, maar dan zeg ik gewoon 'nee, nu niet' en dan kijkt ze wat teleurgesteld, maar gaat niet verder zeuren. Daarom geef ik het ook niet elke keer, voor ze erom gaat jengelen en het vanzelfsprekend vindt.
ze krijgt het ook niet elke dag hoor als ze ernaa r vraagt zeg ik kijk maar of ze er is is ze er niet krijgt ze het ook niet