Ah. Mijn recept is juist geschikt om 'oude' croissantjes van de dag ervoor op te leuken. Geen idee of het ook werkt in versgemaakte. Nooit geprobeerd.
Gerookte zalm en roomkaas. Heeeerlijk. Of chocola, altijd goed, eventueel met wat fijngehakte hazelnoot.
Als ze al afgebakken zijn beleggen met zelfgemaakte eiersalade. Of met mozzarella, pesto en tomaat. Met zalm en kruidenkaas schijnt ook lekker te zijn (ik eet vegetarisch, dus dat neem ik van anderen aan).
Chocola!!! Ehm eigenlijk kun je er alles in doen lijkt me. Lekkere groente, soort pizza ofzo ervan maken zeg maar...
Wij doen het volgende weleens in een croissant: Ham, kaas, kruidenkaas, champignon en ui. Hetzelfde maar dan ipv kruidenkaas kip saté salade of tonijn!
Ik kwam onlangs het volgende recept tegen met amandelspijs en speculaas: Recept voor croissants met spijs en speculaas - Foody.nl
Oh wat een heerlijke ideeen!!! Super bedankt! We kunnen voorlopig variëren! (Sinterklaas komt dit weekend bij ons rond het middaguur, daarom wil ik voor ieder een makkelijke 'hap' klaarmaken)