wij hebebn als fietskar de croozer voor 2 kindjes. Onze oudste is er 2 en ons jongste is bijna 8 weken. nu hebben wij een babyschelp gekocht, maar we krijgen die niet geïnstalleerd! Als we het doen volgens de mini-handleiding die erbij was (die trouwens heel erg onduidelijk is), is het echt heel los en mijn vriend is bang dat het niet veilig genoeg is. We denken dus dat het niet klopt. Iemand ervaringen en tips over een babyschelp in de croozer? Went blijkbaar gaat het met andere fietskarren wel heel goed. Heeft er iemadn ook ervaringen met zo kleine babietjes in de fietskar? We zijn een beetje onzeker om ons kindje in de schelp te vervoeren. ze is nog zo fragiel!
Nou wij hebben de Croozer gekocht toen ik nog zwanger was en we hebben hem nog nooit gebruikt.... Ik had het me toch anders voorgesteld met zo'n kleintje hihi.
Wij zijn met oze dochter gaan fietsen vanaf 14 weken. Dat scheelt best veel met een week of 8, ze is nu nog zo klein. Wij hebben geen Croozer, maar een Burley d`lite. Maar inderdaad zit daarbij de babyschelp nogal los als je het volgens de handleiding doet. Wij hebben er een strandbal onder en een extra spanbandje. Een beetje wiebelen/schommelen doet hij nogwel, maar dochter vliegt niet alle kanten op. Dochter is nu 7 maanden en we gebruiken hem nog steeds heel vaak.
Beetje late reactie, maar ik zat iets te zoeken op de site en zag je oproep staan. Wij hebben zelf ook de croozer. Ik heb er dan een peuterschaal in, lijkt wel op de babyschaal. Ik zat ook echt te tobben. Er zit een kaart bij de schelp en daar staat, met hele kleine lettertjes, een website op waar ze een bewegende uitleg geven. Dat werk goed. Je moet de gordel van de kar door het zitje steken en weer terughalen door een opening eronder en dit moet ook met het gordeltje tussen de benen. Dit klik je achter de babyschelpvast en klaar is kees. Het is wel even tobben hoor . Bij mij wiebelde hij nog een beetje, maar strakker gaat hij niet omdat de ondergrond van stof is, dan blijft hij wat wiebelen. Ik leg er zelf een opgerold badlaken onder. Misschien heb je al een oplossing, maar ik dacht zal toch nog even reageren. Succes!
Wij hebben ook een babyschaal in onze croozer 2 zitter...We kwamen er ook niet uit kwa vastzetten, maar hub heeft het nu met eigen sjorriepjes goed vast gemaakt...Dus wellicht zelf ff puzzelen, dan maar net op de originele manier denk ik dan