Mijn vriend heeft samen met zijn ex ouderlijk gezag over hun dochter. Nu moet mijn vriend bewijzen dat hij ouderlijk gezag heeft over zijn dochter dmv officiële documenten? Kan iemand mij een opheldering geven welke documenten dit kunnen zijn? Ik kom er namelijk even niet uit
Wij hebben net ouderlijk gezag voor mijn brief aangevraagd en kregen hiervan een bevestiging dat we nu beide ouderlijk gezag hebben. Misschien bedoelen ze die brief?
Veelgestelde vragen - www.rechtspraak.nl Een uittreksel uit het centraal gezagsregister kunt u schriftelijk aanvragen bij alle rechtbanken in Nederland. Uw verzoek kunt u het beste indienen bij de voor u dichtstbijzijnde rechtbank. U dient de volgende gegevens te vermelden: de naam van de minderjarige, de geboortedatum en de geboorteplaats. Voor dit uittreksel worden door de rechtbank geen kosten in rekening gebracht. Adresgegevens rechtbank Limburg Rechtbank Limburg, Informatiebalie locatie Maastricht, Postbus 1988, 6201 BZ Maastricht Rechtbank Limburg, Informatiebalie, locatie Roermond, Postbus 950, 6040 AZ Roermond Adresgegevens overige rechtbanken Zie voor een rechtbank bij u in de buurt de pagina Rechtbanken. Klik op de linkerkolom op de naam van een rechtbank bij u in de buurt. De website van de betreffende rechtbank wordt geopend. Bij contact vindt u de juiste adresgegevens.
Ja idd bij de rechtbank, gewoon heen bellen en dan sturen ze het op, zijn geen kosten aan verbonden. Heb het laatst ook aangevraagd, had het de dag erna in huis
Heb de rechtbank al geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Komt vast omdat het vrijdag middag is. Dus ik zal even een schriftelijke brief sturen. Verder ga ik vriend even vragen naar zijn echtscheidingscouvenant.. Bedankt voor alle tips. Ik hoop dat dit het enige is.