hallo dames.. uhm, weet niet of hij hier goed staat of dat ie bij de spelletjes moet staan, dus verplaats maar als het verkeerd is Ik ben op zoek naar een internet site waar je crosspix puzzels (japanse beeldpuzzel) kan spelen... Heb al gegoogled maar kan niks vinden.. Iemand enig idee? alvast bedankt..
Te gek! hoop dat iemand een site heeft want heb er ook al 2 avonden aan gespendeerd om te zoeken en niks! Voorlopig mannetje zn telefoon maar misbruiken dan nog whaha
heb m wel voor nintendo ds maarja die kan ik ondertussen wel dromen haha;; op mn tel heb k het spel ook staan maar die is bijna uitgespeeld haha.. ik had er altijd wel één maar kan m niet weer vinden en die liep ook steeds vast dus ook niet zo'n succes
hier heel veel japanse puzzels Griddlers Net - Logic Puzzles (Nonogram Picross) hoop dat ie het nog doet.
als je googled op tazuku vind je er geloof ik wat meer. Tenminste als dit is wat je bedoeld. Op puzzelsport.nl staan er ook altijd een paar.
Jaaa!! Thank you!! die griddlers.net loopt bij mij altijd vast ga even dat andere googlen haha.. heb mn tel. al uitgespeeld dus dat schiet ook niet op.. Thank you!!! En ja, ze zijn verslavend!!
Ik heb hier 'n spelletje gedownload (en da's op mysterieuze wijze ook ineens z'n tijdelijke beperking kwijt, kuch... ) dat griddlers deluxe heet, ook erg leuk...