Voor sinterklaas wil ik graag een kleinigheidje namens m'n dochter voor papa kopen, met daarbij een leuk gedichtje. Een foto van onze dochter hebben we al laten maken. Heb ook al zitten denken aan een voet/handafdrukje in gips, maar weet niet of dat lukt met een meisje van 4 maanden. Hebben jullie ideeen?
bij de expo hebben ze voor 3.95 euro ronde rvs fotolijstjes met een magneet erin. kan je dus bijna overal leuk ophangen. evt ook onderzetters waar je een foto in kan doen. muismat met foto van de kleine erop. mok voor de beste papa, of iets in die geest. succes joyce
hey, ik heb toen jamie een maand of 5 6 was een afdruk proberen te maken maar is helaas mislukt... weet niet waar het aanlag... wss iets verkeerd gedaan want het werd niet hard... er bleef zeg maar een laag water op liggen. erg jammer. het zou anders wel gelukt hebben! als je met zijn 2e bent tenminste! want 1 iemand moet de kleine vasthouden... en de andere persoon moet de voetjes of handjes in het gips drukken...
ik heb voor de verjaardag van mijn man ( toen was mijn zoontje net 2 weken geweest,) de foto van mijn zoontje laten graveren in een sleutelhanger. autosleutels heeft hij altijd bij zich
Je hebt bij gardo (www.gardo.nl) van die drieluik fotolijstjes. in het midden komt een foto en rechts en links een voetje of handje in gips. het gips is al kant en klaar dus succes gegarandeerd! wij hebben het gedaan toen sem 3 maanden was, erg leuk geworden en je loopt niet klooien met water en gips en de juiste mengverhoudingen...