hoi meiden, ik heb een hele mooie home cinema set van JVC te koop. Hij is in perfecte staat, alles doet het goed. Ook alle bijbehorende boekjes zitten erbij. Je kunt er onder andere mee opnemen, en video's overzetten op DVD. ik doe hem weg voor 350,00 euro. xx
Ik denk dat je er wat teveel voor vraagt, heb je iets van een type nummer zodat ik zijn specificaties kan opzoeken? Kan ik kijken wat ie waard is...
we hebben hem voor ruim 700 euro gekocht, dus we vragen er niet teveel voor.. maar waar kan ik dat type nummer zien?
als je kijkt dan kan je voor dat bedrag al een nieuwe kopen tegenwoordig denk dat typenummer onderop staat hoe oudt is het
meestal staat het wel ergens achter of onder (heel soms zelfs voorop) Het is een home cinema set met dvd recorder functie?
okay effe opgezocht het model is al van 2005 hij speelt niet alle soorten dvd's af (kopieen e.d.) hij is dus al erg verouderd je kan hem amper ergens krijgen ik zag ergens een nieuwprijs van 300 euro.. dus ik denk dat je je vraagprijs wat moet verlagen..
wij hebben alleen maar gekopieerde dvd's en cd's en dat speelt ie allemaal zonder problemen af, dus dat klopt dan niet..
nee ik wilde 50 euro bieden maar meer niet... en jehebt veel verschil tussen kopie dvd's + / - r's bijvoorbeeld en sommige spelen wel niet afgesloten dvd's af en sommige niet...
ik heb diverse kleertjes voor meisjes, mt 50 en 1 prematuur pakje.. ook heb ik een positie spijkerbroek en 2 positielinnen broeken mt 48 een positierok mt 46, een witte en roze buikband mt L/XL een gewone witte broek mt 50 en een paarse badjas, nog nieuw in de verpakking. interesse? stuur me een pb en ik stuur je foto's