Hoe plakkers van buik verwijderen

Discussion in 'De lounge' started by Fairy Tale, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38

Onze zoon heeft een 24uurs hartfilmpje gehad. Maar nu krijgen we de plakkers er niet af. Ik heb er al olie op gesmeerd maar dat helpt niet. En ik mag er al nauwelijks naar kijken van hem. :(

Wie heeft de gouden tip?

2. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,170
    1,845
    113
    weken in water?
    Wat sneu :( hoop dat het lukt en anders er mee laten slapen en morgen nog eens poberen

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hij is ook sl in bad geweest. Maar het is van schuimrubber dus dat wordt lang weken. Morgen idd nog maar eens.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    in het zh deden ze dat met alcohol volgens mij

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Plakkers weken in bijv slaolie of babyolie of vaseline?
    Dus helemaal doordrenken?

6. plurk80

plurk80 Actief lid

Nov 9, 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het ziekenhuis doen ze dat met petroleumether. Ik weet niet of je dat buiten het ziekenhuis ook kunt krijgen. Succes

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Waarom hebben ze dat in het ziekenhuis er niet afgehaald? Misschien gewoon lekker laten zitten, en eraf laten slijten? lekker vaak in bad? Of het ziekenhuis even bellen, en vragen hoe hun dat altijd doen?

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jee waarom hebben ze dat in het zh er niet afgehaald?
    Heb je met badzeep geprobeerd in bad? Niet het schuim, maar rechtstreeks uit de fles?

9. kili

kili Niet meer actief

Zoete olie, daar krijg je alles mee los ( werk in de zorg, krijgen wij alles mee schoon)
    En het doen als je zoontje ligt te slapen.
    (als het een vaste slaper is...)

Succes !

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Wat bij mij hielp is ze flink nat maken en bij elk stukje die je opentrekt steeds water langs laten lopen (onder de douche bijvoorbeeld).

11. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,512
    8,437
    113
    Onder de douche!

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Alcohol! Heb je er niks voor mee gekregen ?

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat een goede tips staan er tussen. Doordrenken wordt wel lastig omdat ze van schuimrubber zijn. We hebben nu idd al met amandelolie gesmeerd, dik erop gedaan. Wellicht zitten ze dan morgen wat losser.

Alcohol kan ik idd ook proberen. Hij is wel een goede slaper, maar zo goed weet ik niet. Mijn man zei ook al samen in bad en dan veel water erin.

14. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,203
    113
    Brabant
    Even nog 2 dagen laten zitten. Waarschijnlijk zit er een lijmlaag op die na 3 dagen door warmte en huidvet de ergste plakkracht verliest.
    Dan gewoon eraf halen: puntje lospulken, huid fixeren en in een rollende beweging eraf. Niet omhoog trekken, maar vooruit.

Restjes plak verwijderen met aceton/ babyolie.

15. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    na de operatie van onze zoon zaten wij thuis ook met allemaal plakkers
    op zijn borst. dat waren alleen andere maar zaten wel heel erg vast.

ze hebben bij hem er wel een week opgezeten en heb hem elke dag gedoucht. elke keer gingen ze weer een stukje verder los. kon het alleen niet aantrekken als het niet los genoeg zat.

vriend had 1x iets te veel getrokken en zat vel in de plakker vast en miste hij een stukje huid. leek op een schaafwondje.

dus ja heb het hier goed laten weken met douchen en badderen.

je kunt ook even huisarts bellen of hun iets hebben. misschien kun je daar even langs

16. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    jeetje, mijn vraag is ook waarom ze dat niet in het ziekenhuis hebben gedaan

17. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tja mijn vader heeft ze vorige week ook gehad en er zat niets anders op dan ze er af te trekken zeiden ze, mijn vader heeft nog al wat haar en er zat echt niets anders op, hij had de tranen in zijn ogen van de pijn en ik had te tranen van het lachen.

Maar ik heb echt geen idee hoe je dit bij je ventje moet doen zonder pijn.
    De lijm van de sticker hebben ze wel met een soort aceton verwijderd.

Succes arm kind!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een knap ventje!

Maar jeetje,dat ze dat in het zkh er niet af halen?
    Succes ermee! Hopelijk is ie er snel van verlost!

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Bij onze zoon heb ik het toen verwijderd met alcohol. Deppen en steeds wat verder loshalen. Alleen zaten die van hem volgens mij niet zo vast als jij schrijft. En anders zou ik morgen gewoon ff bij de ha langs gaan, die heeft vast wel iets waarmee het gemakkelijk en pijnloos kan worden verwijderd....

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ze hebben het er in het zh niet afgehaald omdat hij het heel eng vond. Hij is laatst met een hartritme stoornis opgenomen geweest en toen hebben ze een aantal keren moeten prikken voor het infuus. Nu is ie dus bang voor alles wat er gebeurt. En ze zei idd ook dat het zo toch niet makkelijk gaat en dat het beter kon weken. Ik laat ze idd maar ff zittdn totdat de randjes gaan loslaten.

@akoya, bedankt! Dat vind ik ook, maar ik ben bevooroordeeld. ;)

Share This Page