Hoe bevalt de tijdlijn op facebook jullie? Ik heb het nu gewoon nog op de oude manier, maarja zie tegenwoordig haast iedereen de tijdlijn hebben. Misschien moet ik ook maar over gaan?
Ik moest in het begin ook een beetje wennen, maar ik vind hem wel fijner. En je kunt hem iets leuker oppimpen dan de andere versie, doordat je ook bovenaan nog een foto kan plaatsen. (Omslagfoto).
Je hebt geen keus, uiteindelijk gaat iedereen over op tijdlijn. Is wennen inderdaad, maar niet heel verschrikkelijk.
Ik vind het fijner....is wel wennen maar vind het ook weer leuk dat ik steeds een andere foto bovenin kan plaatsen.
Ik vond het ook even wennen, maar nu vind ik dit veel fijner. Mooi overzichtelijk, en idd leuk dat je een omslagfoto kan plaatsen.
Maar wat is er overzichtelijker aan? Als ik bij een ander kijk op de tijdlijn vind ik het juist onoverzichtelijk.
Met die oude fb moet je steeds heel ver naar beneden scrollen als je berichten wilt kijken. Bij de nieuwe heb je nu 2 'pagina's' naast elkaar zeg maar, en heb je meer 'info' in een korter stuk. En rechtsboven kun je ook nog per jaar/ maand klikken, zodat het een heel stuk overslaat.
Ik heb hem ook en vind het wel fijn, JE kan leuke fotos zo maken dat je een ''soort'' panorama hebt (net als de omslag foto. En als je veel spelletjes speelt en je wild die niet in je tijd lijn kun je die op alleen je zelf zetten dus alleen jij ziet het en je kan het ook verbergen. En veel meer maar hetis even zoeken. BTW ik gebruik geen omslag foto van me zelf of kinderen want ik meende dat iedeeen het kan zien
Ik vind hem eerlijk gezegd niet overzichtelijker.. Die oude was gewoon een rij met alles en nu staat er overal wat
Ik heb ook steeds heel bewust de berichten over de tijdlijn genegeerd, maar vanaf half april heb ik hem "zo ineens" Ik ben het er dan ook absoluut niet mee eens dat de tijdlijn overzichtelijker is. Op de "oude" pagina heb je een duidelijk onderscheid tussen de soorten pagina's en dat onderscheid is bij de tijdlijn een stúk minder duidelijk. Soms is mijn pagina zó chaotisch, dat ik niet weet waar ik kijken moet! Het enige leuke aan de tijdlijn is de omslagfoto. Maar ik zit er nu wel mooi mee opgescheept :x