Hallo, Mijn gynaecoloog heeft me bang gemaakt.ik ben Amira 36 jaar oud moeder van 3 zoons maar ook van 9 zgn "vlindertjes" spontane miskramen voor de 7e week. Ik ben precies 4 weken 6 dgn zwanger. Nu was afgelopen maandag avond 20.00 mijn hcg 300 vrijdag ochtend 10,30 was die gestegen naar 917 is dit te laag? mijn gyn vond het aan de lage kant.nu moet ik over 2 dgn opnieuw bloedprikken.ik lees op internet dat je hcg ieder 48 tot 72 uur verdubbeld nu zou dat vlgs die berekening op woensdag avond 600 moeten zijn ong en vrijdag avond 1200 dus vrijdag 10.30 zo rond de 900 dus mij lijkt het normaal..... Wat vinden jullie? op de inwendige echo maandag ochtend was er wel een verdikt endometrium te zien dat hij er wel goed vind uitzien.na de inwendige had ik een beetje bloed verlies dat is eigenlijk gelijk opgehouden.verder slik ik 2 prenatale vitamentabletten p dag en 3x utrogestan 200mg. Groetjes Amira
hoi, dit is wel echt stof voor de gynaecoloog helaas. het klopt inderdaad van de verdubbeling van het hcg. vandaar dat de gyn ook opnieuw bloed wil prikken. ik denk dat je het even af moet wachten. succes! groeten evelien
hey evelien bedankt v je reactie morgen avond word ik uit mijn lijden verlost, die onzekerheid is "killing".ik wordt er gek van ik wou dat die niets gezegd had.... nogmaals bedankt v je reactie, groetjes amira
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest ommijn hcg te laten testen omdat er 48 uur tussen moest zitten voor een goeie waarde bepaling nu was het 2077 dus van 913 naar 2077 in 2 dagen da's meer dan dubbel.ik ben heel blij. groetjes amira