ervaringen merk fiets popal kids

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

wie heeft er ook een fiets van het merk popal voor kinderen

wat is jullie ervaring?

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Mijn ervaring is dat het enige jaren geleden enorme roestbakken waren en de service niet al te best. Kan zijn veranderd, maar ik vrees van niet

3. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

wij hebben er nu 1 voor onze zoon voor zijn derde verjaardag dus nog niet in gebruik maar de fiets ziet er goed uit op het oog.
    mijn nichtje heeft er 1 en fiets er dagelijks mee naar school en in de straat en volgens mij geen problemen tot nu toe en ze gebruikt hem nu een jaar.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Wij hebben ook een Popal fiets voor onze dochter en het is een hele degelijke fiets. Met roest geen ervaring want hij staat bij ons in de schuur.

5. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Wij hebben er twee gehad die nu zo'n 2.5 jr zijn gebruikt. Ze rammelen nu van alle kanten en roesten behoorlijk. 's Nachts staan ze altijd in de garage dus ik weet niet waar die roest vandaan komt. Het zijn geen slechte fietsen. Je krijgt waar voor je geld. Maar je kunt ze niet vergelijken met een merk fiets zoals alpina, cortina of gazelle.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben twee popal fietsen. De fiets van 18" heeft wat meer plastic, maar zit verder goed in elkaar. Nu hebben we een 24" en die is nog steviger. Leuke fietsen voor leuke prijzen.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Wij wilden hem vorig jaar voor ons zoontje en hebben bij 4 winkels de fiets besteld en van alle 4 kregen we na een paar dagen als we al daxhten hem bijna te krijgen te horen dat hij toch niet leverbaar was. Dus toen maar een loekie gekocht ;).

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier is dochter er heel gelukkig mee.
    Wel was de toeter die erop zat van plastic.
    Die sneuvelde dus vrijwel meteen..
    Verder is ze er nu 2 of 3x mee gevallen maar ziet het er nog prima uit.

En tja.. Roest... Wij zetten onze fiets na gebruik binnen dus dat zal wel meevallen.

9. Angela123

Angela123 Niet meer actief

hier heeft zoonlief (10 jaar) ook een popal fiets het is alle waar naar zijn geld.

Moet regelmatig dingen vervangen en is niet te vergelijken met een duurder merk. Maar goed zoon crost erop naar school en op school gebeuren er ook nog wel ongelukken omvallen er tegen aantrappen etc.

Degelijke fiets voor school maar voor prive hebben wij gister dus een dure Cube mountainbike aangeschaft.

Deel Deze Pagina