Ik heb woensadag 30 mei mijn spiraaltje laten verwijderen zondag 3 juni ben ik ongesteld geworden.Is nu mijn cyclus gelijk weer goed of moet ik net als met de pil eerst ont spiralen(ha ha ha) Ik heb vanaf donderdag 14 juni een ovulatie test gedaan deze gaf een streepje aan niet zo donker als de test streep vrijdag weer een test nu iets lichter en vandaag helemaal niks. kan het zijn dat ik mijn eisprong al voor 14 juni gehad heb dan zal het dus op dag 10 moeten zijn. Ik heb sind twee dagen wel last van mijn borsten net als de vorige keer en met vlagen ben ik misselijk maar volgens mij kan dit niet/nog niet van een eventule innestelling komen. alvast heel erg bedankt Ik heb trouwens een ovulatie test gedaan zodat ik ongeveer weet hoe mij cyclus is . groetjes gerdien
Mijn cyclus was ook meteen normaal. Ik denk dat je je ei misschien al voor dag 14 gehad hebt, maar weet je, ik zou eerst ie een tijdje gewoon lekker klussen zonder meteen met tempen of ovutesten aan de gang te gaan! Hou het gewoon leuk in het begin! Succes met zwanger worden.
oh maar ik test ook echt niet omdat ik gelijk zwanger wil raken of zo ik wil gewoon graag mij cyclus weten ivm ongesteld worden ik werkm in de zorg dus een mooi uniform aan wil dus graag voor zijn wanneer ik ga bloeden en we willen binnenkort naar de sauna met vrienden moeten een afspaak maken wil ik dus ook niet ongesteld zijn groetjes gerdien
Ben ook verpleegkundige, weet alles van witte pakken en onverwachte menstruaties! Heel handig inderdaad! Anyway, mijn cyclus is van af het eerste moment heel erg regelmatig.