bijna 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo allemaal.

    ik heb het al ergens anders ook neer gezet maar denk zal er een heel nieuw onderwerp van maken om iedereen op de hoogte te houden.
    vanmorgen had ik bloed op mijn papiertje zitten net alsof ik ong. was het echte donkere rood met stolsels. heb uiteindelijk de ha gebeld en was ff flink over mijn toeren. moest afwachten wat er verder deze dag ging gebeuren. het is dus niet verder gegaan af en toe wat rozig bloed op papiertje maar geen erge stolsels enz. meer. heb ook geen ongi pijnen het rommelt wel wat in mijn buik en heb last van wat spierpijn achtige klachten boven in mijn buik net onder mijn borst been. verder ben ik vanmiddag voor het eerst misselijk geworden en dat is nu nog heb wel gegeten maar werd er eigenlijk beroerder van. tot nu toe heb ik dus de ene keer wel licht bloed verlies en de andere keer niet maar alleen op papiertje niet op mijn inlegkruisje. ben vandaag ook gelukkig weer normaal naar de wc aan het gaan dit lukte ook al 2 dagen niet.
    het is nu dus afwachten wat er gebeurd. ik heb in iedergeval vrijdag ochtend een afspraak staan bij de ha. nou iedereen is nu op de hoogte van mijn gebeurtenis deze dag als er verder nog dingen veranderen horen jullie het van me. ( innesteling heb ik al gehad zo'n 2 weken geleden.)

    dikke knuff tweety
     
  2. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He tweety,

    Ik heb bij het andere verhaaltje op jou stukje gereageerd.
    Ik wens je heel veel sterkte.

    liefs tiets
     
  3. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Hallo Tweety,

    Ik heb een 2-tal weken terug ook wat bloedverlies gehad en ik ben direct naar de gynaecologe gegaan.
    Alles bleek in orde te zijn.
    Sindsdien heb ik geen bloedverlies meer gehad.
    Zolang je geen buikkrampen krijgt is het een goed teken.
    Veel succes en bij twijfel kan je naar de gynaecologe gaan om een echo te maken, zodat je gerust bent.

    Groetjes.
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we wachten het nu gewoon af ik ben nu misselijk en aan de diaree dus mijn darmen zijn nu weer aardig op gan haha maar het kan toch ook nog een vaatje aan de binnekant zijn die gesprongen is net had ik namelijk geen bloed bij vegen toen ik geplast had en moest vak erna grote boodschap doen en toen had ik wel helder rood bloed en da was misschien 1 min erna nou ja ik wacht het wel af ik zie het morgen wel hoe het dan is. in iedergeval voel ik me nu wel zwanger misselijk en moe en heb een dikke opgezette buik en mijn borsten zijn ook al vlink opgezet mijn bh zit strak en kan mijn spijkerbroeken niet meer dicht doen haha.

    dikke knuff tweety
     

Deel Deze Pagina