Ik zag net wat rode puntjes in het gezicht van mijn zoontje. Op zijn buik zitten ze ook. Het zijn kleine rode puntjes. weet iemand of dit een kinder ziekte is? Of misschien gewoon wat huid irritatie?
Zie nu de foto pas, lijken geen muggenbulten, weet niet wat wel. Als je twijfelt, de huisarts morgen bellen.
Ik herken de plekjes ....mijn zoontje heeft een allergie. Anders wasmiddel dan neutral gaf bij hem deze uitslag. Of van voedsel waar dan toch iets verkeerds inzat. Met de zomer had hij er ook meer last van.
Ik denk de 6e ziekte, mijn zoontje heeft die nu en dit lijkt er wel op. 5e ziekte komt (volgens google ) voornamelijk voor bij kindjes vanaf een jaar of 4.
Mijn dochter had een tijd geleden ook deze uitslag. Naar de huisarts geweest en die zei dat het een soort exceem was dat vanzelf over moest gaan. Op een gegeven moment was het nog veel erger geworden en leken het wel plakkaten op haar hele lijf (behalve gezicht). Na 2 weken is het volledig weggegaan. Ze had er gelukkig geen last van als in jeuk of koorts