Hoi, Ik ben overal online opzoek naar een leuk hotel voor ons ( man, ik, dreumes en baby). Nou zoek me een ongeluk haha want meeste aanbiedingen geld voor 2 volwassen en 1 kind :s Heeft iemand een tip waar je goede aanbiedingen hebt voor uitjes met 2 kids. Wil wel graag een kamer waar we met z'n alle opkunnen samen. Met een kind was dat wel echt fijn en voordelig een leuke aanbieding waar je altijd 1 kind gratis mee mag nemen. Iemand enig idee waar je iets leuks kan vinden? En is het wel te doen met 2 jonge kids op een hotelkamer. Onze kids slapen vrij laat dus maakt niet uit dat wij dan ook oprijd in bed duiken haha. Gr. Scooby
Uw verblijf met kinderen | Holiday Inn Leiden Dit is een hotel wat zeer is ingericht op verblijf met kinderen. Ze hebben speciale familiekamers met 2 tweepersoonsbedden op de kamer. Verder vind ik juist dat je vaak wel nog kamers vind waar 2 kids bij kunnen. Ik zoek juist waar 3 kids bij kunnen en dat lukt niet. Moet je altijd je verdelen over 2 kamers. Kijk anders eens bij bijv. booking.com of hotelspecials.nl Daar kan je als zoekoptie familiekamer intoetsen. Zoek je voor 1 nachtje of langer? En in NL of ook Duitsland bijv.?