baby en verhuizen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    over 2 weken krijgen we eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis! dat wordt dus 4 weken flink klussenen dan willen we overgaan. Zijn er hier nog moeders met ervaring hoe je deze hectische periode het best kunt doorstaan met een kleintje? De opa´s en oma´s zullen in ieder geval veel meer gaan oppassen en we willen proberen ´savonds er zoveel mogelijk zelf voor haar te zijn, maar misschien zijn er nog meer tips?

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    niemand.....?

3. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ja hier 1.....wij zijn anderhalve maand geleden verhuist.
    Het beste wat je kunt doen is verstand en nul en doorgaan. Moet wel eerlijk zeggen dat ik na de verhuizing bijna 2 weken helemaal niks gedaan heb.....was kompleet uitgeteld.
    Sterkte!

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij zijn verhuisd toen mn dochter maand of 7 was...

zijn toen 350 km verderop gaan wonen. Ze ging regelmatig een dagje bij opa en oma die in de buurt wonen en dan ging ik inpakken, verhuizers hebben het vervolgens ingeladen daarna zijn we gaan rijden hebben we mn dochter bij de andere oma afgezet die nu bij ons in de buurt woont en hebben we de verhuizers geholpen met uitpakken. Was dus wel een geregel want even heen en weer rijden is er dan niet bij maar ging wel goed verder.

Dochter heeft er niet zoveel van meegekregen denk ik, heb niks bijzonders aan dr gemerkt.

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Wij zijn verhuisd toen Fienne 2 weken oud was. Ik heb zelf vrij weinig gedaan en bijna alleen maarbij Fienne geweest en aanwijzingen gegeven hahaha.
    Tis wel zwaar om met een baby te verhuizen, maar aan dat antwoord heb je waarschijnlijk niks..

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    wij zitten er nu midden in....pffffff......nog 3 weken klussen en dan eindelijk verhuizen..... Ik breng Laura regelmatig naar opa en oma zodat ik kan klussen of inpakken, het is nu gewoon even zo dat ik haar iets minder zie, maar ja we doen het voor een goed doel ;)

7. Niet meer actief

wij hebben het huis van mijn vader tot onze beschikking.. heerlijk rustig voor danisha en ze merkt er niks van.. mijn vader woont tijdelijk bij zijn vriendin

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wij gaan over 4 weken verhuizen en dan gaat valentijn 5 dagen naar mn zus zodat wij veel tijd hebben om te klussen en daarna zal hij overdag naar de gastouder toe gaan

9. LinCtje

LinCtje Actief lid

27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (België)
    Hey,

wij zijn verhuisd toen ons zoontje bijna 10m was.
    Wij lieten hem overdag bij de onthaalmoeder, op't normale uur gingen we hem ophalen, thuis ging 't zijn gewone gangetje tot hij in zijn bedje lag.
    Dan snel oma/opa/memeeken/meter...(alle mogelijke babysitters) laten oprukken & van zodra zij er waren, gingen wij verder klussen tot 23u.
    Soms bleef ik thuis terwijl mijn man verder ging klussen zodat ik kon verder inpakken. In't weekend was hij meestal bij mijn ouders, die dan ook wel op regelmatige basis eens kwamen kijken met hem zodat hij er al aan wende.
    Met de verhuis zelf was hij bij mijn moeder zodat ik me om hem geen zorgen hoefde te maken. De avond van de verhuis zijn we bij hen gaan eten & dan terug naar huis. De eerste kamer die we compleet in orde hebben gebracht was zijn slaap-&badkamer, daarna de keuken en de living. Voor mij was't belangrijk dat alles van hem er was & hij het meteen vond zodat hij zich er snel kon thuis voelen.
    De dag na de verhuis heeft mijn moeder hem gebracht na zijn middagdutje. We hebben de hele namiddag met hem doorgebracht & hem laten op ontdekkingstoch gaan.
    Veel succes & (klus/verhuis) plezier gewenst...

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb geen tip, maar wens je we veel succes en woonplezier!

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    wij zij verhuisd toen de baby 6 weken was.
    Heel heftig, ik heb eigenlijk alleen voor de kinderen gezorgd, en mijn man het huis verbouwd.
    Tussen de bedrijven inpakken , spullen uitzoeken voor het nieuwe huis, inrichten ... ben blij dat het erop zat.
    Succes!

Deel Deze Pagina